Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag Àr en snart 50-Ärig gubbe som har Äterupptagit min ungdoms hobby, musik. Har kollat in det hÀr forumet av och till, men eftersom jag jobbar i Cubase hÄller jag mest till pÄ http://vstforum.clubcubase.net/ .

Men...tÀnkte jag, varför inte vara pÄ flera stÀllen, alltid lÀr man sig nÄt nytt och alltid kan man vÀl bidra med nÄgot...

Vill du veta mer om mig och höra lite av mina högst amatörmÀssiga alster kan du besöka http://musik.kronqvist.org.

/Jan Olof

Annons
Postat
HiYa 😕

welcome.gif

yeah, nu börjar det bli en bĂ€ttre Ă„ldersbalans hĂ€r 😎

Ja, kanske det...fast kanske inte musikaliskt.... Min dotters kompisar tittade lite underligt pĂ„ henne nĂ€r de fick höra att farsan lyssnar pĂ„ Evanescence... 😄

Är musikalisk allĂ€tare...gillar i stort sett allt frĂ„n gregoriansk musik frĂ„n 1200-talet till...ja Evanescence...

Just nu Àr det oerhört mycket blues, försöker lÀra mig spela blues pÄ gitarr och lyssnar f n mycket pÄ Hendrix, Clapton och Allman Brothers...

Tack alla för vÀlkomsthÀlsningarna!

/Jan Olof

Postat

Skön blues, Stefan!

Vill gÀrna höra mera!

Gillar Àven soundet i dina visor!

Har sjÀlv försökt lite med visor Ät samma hÄll:

Inte lika vÀlgjort och vÀlklingande som Dina alster, men fÄr jag hÄlla pÄ nÄgra Är sÄ kanske.

/Jan Olof

Postat

VÀlkommen a lot Jokron! HÀll gÀrna upp nÄt av dina lÄtar för betygsÀttning pÄ den hÀr sajtens demohörna. Brukar vara konstruktiv respons dÀr!

Postat (redigerat)
Skön blues, Stefan!

Vill gÀrna höra mera!

Gillar Àven soundet i dina visor!

Har sjÀlv försökt lite med visor Ät samma hÄll:

Inte lika vÀlgjort och vÀlklingande som Dina alster, men fÄr jag hÄlla pÄ nÄgra Är sÄ kanske.

/Jan Olof

Tackar!

Jo din lÄt har jag hört förut pÄ det andra forumet. Jag gillar din lÄt vÀldigt mycket. (Jag har tillochmed lÀrt mig den pÄ dragspelet...hehe).

Snyggt jobbat. 😛

Mvh/Grahn

Redigerat av Grahn

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.