musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Hej! *blev försenad av ett mail* *låser upp* . . . . . nattens ämne är: Vilka är de bästa metoderna för att sova gott? . . . . . Nu ska jag lägga mig för att sova. Lämnar över nyckeln till någon samvetsgrann individ som poppar förbi...här, under krukan är den... usb-sladdar//:musik
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Är det mig du menar!? 😛 Vilken ära 😛 Bästa sätten att somna? Du lägger dig i en bekväm ställning. Sen flyttar du dig inte och slappnar av så mycket du kan 😆 Försök att inte tänka för mkt också. HÅller mig alltid vaken med att jag tänker för mkt :S
hackeman Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 nattens ämne är: Vilka är de bästa metoderna för att sova gott? Ett helrör.
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 nattens ämne är: Vilka är de bästa metoderna för att sova gott? Ett helrör. 😛😛😆 Funkar fint!! Alkohol..... 😆...
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ..Hackeman...verkade inte pillret ens? Då har du problem! 😛 F.ö. håller jag med om att helrör är bra. Jag vet en gång när elementröret läckte, det är jobbigt med droppande vatten... Syftar du på något alckåhoolhaltigt, så vet jag inte vad det är, mer än att det har motsatt effekt på mig - d.v.s. klarvaken i flera dygn!! Därmed kom jag på ett bra tips: Ät aldrig något med socker i på kvällen! Då går det INTE att sova sedan... T.ex. så tog jag Oboy nyss. 😛 :musik
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ..Hackeman...verkade inte pillret ens?Då har du problem! 😆 F.ö. håller jag med om att helrör är bra. Jag vet en gång när elementröret läckte, det är jobbigt med droppande vatten... Syftar du på något alckåhoolhaltigt, så vet jag inte vad det är, mer än att det har motsatt effekt på mig - d.v.s. klarvaken i flera dygn!! Därmed kom jag på ett bra tips: Ät aldrig något med socker i på kvällen! Då går det INTE att sova sedan... T.ex. så tog jag Oboy nyss. 😛 :musik Smart 😛 KOm på ett till tips: Läs företagsekonomi! somnade från att ha varit klarvaken 😆 Annar ta upp en bok som inte är spännande och börja läs!
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Sen det ultimata! Du ska inte vilja sova för mkt 😛 Alla vet ju att man somnar som bäst när man verkligen inte vill 😛 Och nu ska jag lägga mig så nu kan nån annan ta nyckeln eller så lämnar jag öppet till nån annan gång 😆
hackeman Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ..Hackeman...verkade inte pillret ens?Då har du problem! Ska hämta ut dom imorgon. Skämt o sido... rödvin och readme-filer funkar faktiskt finfint som sömnmedel. T.o.m på mig. 😛 Mina sömnproblem har jag haft sedan födseln. Jag sov inte en hel natt förrän jag var tre år gammal (stackars päron). Sen roade jag mig med att trampa omkring på trehjuling i hallen nätterna i ända. Och numera sitter jag här nätterna i ända. Fan va sorligt egentligen. Nu måste jag göra en låt bara för det.
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 ..Hackeman...verkade inte pillret ens?Då har du problem! Ska hämta ut dom imorgon. Skämt o sido... rödvin och readme-filer funkar faktiskt finfint som sömnmedel. T.o.m på mig. 😛 Mina sömnproblem har jag haft sedan födseln. Jag sov inte en hel natt förrän jag var tre år gammal (stackars päron). Sen roade jag mig med att trampa omkring på trehjuling i hallen nätterna i ända. Och numera sitter jag här nätterna i ända. Fan va sorligt egentligen. Nu måste jag göra en låt bara för det. Lycka till med låten! 😛 Gnatt!
hackeman Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 (redigerat) Sen det ultimata! Du ska inte vilja sova för mkt 😛 Alla vet ju att man somnar som bäst när man verkligen inte vill 😆 DET är sant! Jag har somnat ofantligt antal gånger på möten och konferenser. Somnade konsekvent på eldposten i lumpen. Och jag sover aldrig så bra som på flyg och i taxi. Har såklart även somnat när jag kört bil, utan några större skador som tur är. Fan, tror jag har problem. 😛 edit: Och nu kom morgontidningen... hahaaa hööh..ööhh..hhmm. Redigerat 11 januari 2006 av hackeman
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Hej! Sömnproblem sedan födseln. Uppenbarligen har du då inte så stort sömnbehov som genomsnittet. Det kan dock ändå vara tal om sömnbrist. När jag var liten sov jag i princip dygnet runt. Det positiva är väl ändå dess likhet med smärta, gör det tillräckligt ont så somnar man (svimmar), är man tillräckligt trött somnar man också (utmattning). 😛 :musik
hackeman Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Det positiva är väl ändå dess likhet med smärta, gör det tillräckligt ont så somnar man (svimmar), är man tillräckligt trött somnar man också (utmattning). Vet inte om det där är så rackarns positivt egentligen...
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Hej! Får inte prata om sömn sådär... *gäsp* *låser och hoppas ingen mer försöker titta in*
hackeman Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 (redigerat) edit: I wish. Redigerat 11 januari 2006 av hackeman
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Alltså Egentligen så har du kanske inte sömnproblem Hacke. Du kanske baraär en sån som har en "icke 24 timmars" dygnsrytm. Läst en artikel oom såntdär nån gång. Finns en tant som har dygnsrytm på 28 timamr eller nåt sånt. Hennes dagar var helt fuckade 😎
hackeman Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Alltså Egentligen så har du kanske inte sömnproblem Hacke. Du kanske baraär en sån som har en "icke 24 timmars" dygnsrytm. Läst en artikel oom såntdär nån gång. Finns en tant som har dygnsrytm på 28 timamr eller nåt sånt. Hennes dagar var helt fuckade 😄 Haha, ja kanske det. Fan, det där får man kanske forska vidare i.... tack för tipset. 😎
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Alltså Egentligen så har du kanske inte sömnproblem Hacke. Du kanske baraär en sån som har en "icke 24 timmars" dygnsrytm. Läst en artikel oom såntdär nån gång. Finns en tant som har dygnsrytm på 28 timamr eller nåt sånt. Hennes dagar var helt fuckade 😄 Haha, ja kanske det. Fan, det där får man kanske forska vidare i.... tack för tipset. 😎 Alltså något man föds med inte något man gör sig till 😎
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 JO! Han har sömnproblem. Varför skriva om det annars. Sömnproblem leder till fantastiskt svår huvudvärk för det första! Har Hackeman det? 😎
Pazo Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 JO! Han har sömnproblem. Varför skriva om det annars. Sömnproblem leder till fantastiskt svår huvudvärk för det första! Har Hackeman det? 😎 Sluta! 😄
hackeman Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 JO! Han har sömnproblem. Varför skriva om det annars. Sömnproblem leder till fantastiskt svår huvudvärk för det första! Har Hackeman det? 😎 Ehh.. ja. Har faktiskt börjat få det utan (mig veterlig) anledning på sistone... Nä, nu slutar vi. Det här var ju inte uppmuntrande precis.
Pico Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 Jag har nu två nätter i rad med normal sömn! Från ungefär midnatt till 5-6. Slå det om ni kan (eller, det var ju det ni inte kunde va?) 😱 För övrigt tycker jag att sömn är slöseri med tid, ändå tycker jag verkligen om att sova. Eller ja, att somna och att vakna upp pigg, alternativt att vakna upp och få/kunna somna om. 😎
hackeman Postat 11 januari 2006 Postat 11 januari 2006 alternativt att vakna upp och få/kunna somna om. 😱 Yes box! Att somna om och slippa gå upp är underbart! Lika underbart som att slippa gå och lägga sig! 😎
Pazo Postat 12 januari 2006 Postat 12 januari 2006 Jag tror att det fortfarande är jag so har nyckeln... jag lämnar den under mattan här...
musik (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hej! Ett uppsving i popularitet igen. Kul! Även om jag tycker att Pazo är konstig, så har han fått förtroendet att disponera nyckeln till detta rums tråd. Själv ska jag ju hädanefter tänka på min skönhetssömn, var det ju tänkt... Alltså. :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.