Pico Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Den här tråden är ganska meningslös... 😏 Yet we keep comin' here... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Den här tråden är ganska meningslös... 😏 Yet we keep comin' here... 😄 Ja... vi är förmodligen också ganska menlösa. 😄 Nu stänger jag av mig själv. Godnatt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arin (oregistrerad) Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Okej hur många här är vakna efter 3 då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Inte SÅÅÅ många 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Hej! Nattens ämne är: Har musiken generellt sett blivit mer monoton och/eller odynamisk de senaste 25 åren jämfört med tidigare och då särskilt jämfört med på 17-, 18- och första halvan av 1900-talet? 🙂 Gbg 12 minus//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 (redigerat) nån här? 🙂 Redigerat 3 januari 2006 av Danabacken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 gonatt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Fantastiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Här var det ingen hemma som vanligt.....öhh.. Godnatt... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 jo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Vaaa... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 😕😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 😆😎😕 kallt i gbg -12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Jag tycker nog musiken blivit mer odynamisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 😎😎😆 kallt i gbg -12 är det?...ska kolla om det stämmer!.. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Iaf på min termometer... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Iaf på min termometer... 😕 På min står det -7,4... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Det gjorde det i morse 9.30. Min kanske visar fel. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Kan det verkligen skilja på så många grader...öhhh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Synd att jams gitarrea är slut...Snopet. Skilja grader. Det beror ju på var man bor... 😆 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Skymtar en akust gitarr på din avatar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Det gjorde det i morse 9.30. Min kanske visar fel. 😕 imorse 9.30 har ju inte varit än!..du tänker nog framåt..kl 9.30 är det nog -12 grader... hahahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Synd att jams gitarrea är slut...Snopet. Skilja grader. Det beror ju på var man bor... 😆 😕 jag var inte där...behöver ingen gitarr just nu..och är ganska kass på att spela gitarr oxå...hahah Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Ahaaa,,,nä...imorse. Alltså idag...igår blir det ja...ju...imorse, d.v.s på morgonen igår....annars blir det ju imorgon bitti.... eller?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Skymtar en akust gitarr på din avatar. jepp det är min gamla halvkassa yamaha.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Sjunger du "bara"?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 3 januari 2006 Dela Postat 3 januari 2006 Ahaaa,,,nä...imorse. Alltså idag...igår blir det ja...ju...imorse, d.v.s på morgonen igår....annars blir det ju imorgon bitti.... eller?? va du krånglar till det... 😕😆 Ja nu är det ju ny dag...som tur är! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.