Jump to content
Annons

Tråd 1 till 5

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat
Ho ho. Nu är det mörkt. Och sent.

Och så mycket som möjligt dessutom. Längsta natten och kortaste dagen på året idag (igår).

Postat

Wohoo! Tjuvstartar lite. Sitter på jobbet och lökar. Går av skiftet om cirka fyra och en halv timme. Sen är det jul. HURRAAA! HURRAAA... 😏

Postat
Wohoo! Tjuvstartar lite. Sitter på jobbet och lökar. Går av skiftet om cirka fyra och en halv timme. Sen är det jul. HURRAAA! HURRAAA... 😏

Det blir då fan inga julklappar till oss som postar innan 0300!

Postat

Nu är det god tid att skriva i denna efter en liten snabb krogrunda 😄

God fortsättning vänner och hoppas ni fick många channelstrips i julklapp! 😉

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne är: Varför har jag riktigt hög feber, samtidigt som jag har kräkningar o diarré, när min äldre bror har samma symptom, fast utan feber?

😛

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Vill bara meddela att denna tråd är stängd inatt p.g.a. sjukdom. Åtminstone är lekledaren frånvarande.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne är: Varför säger man alltid att den kommunala trafiken är försenad när det är snöoväder? Kan man inte vara generösare när man skriver vintertidtabellen, så inträffar det ju aldrig?

🙂

musik (oregistrerad)
Postat

...denna nyårsaftonsnatt...

(det var ju rätt, va?)

🙂

Postat

Måste bara rätta till min dygnsrytm...

Men inte förren i övermorron!

musik (oregistrerad)
Postat

Samma här!

Glömde låsa!

Sådärja...

😱

Postat

Vill bara påpeka att du slarvade med låsningen musik. När jag kom förbi stod dörren på glänt. Det är därför jag lägger den här lappen i tamburen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.