Dingbats Postat 12 april 2009 Dela Postat 12 april 2009 hej det är JAG som är BÄST och det är inte jag som säger det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 15 april 2009 Dela Postat 15 april 2009 Eftersom jag av någon anledning blivit beskylld för att ha startat denna tråd så tar jag mig friheten att redan nu leverera nattens ämne för "Tråd 1 till 5": Vad skulle hända om vi förbjöd alla resor till andra länder? Ämnet kan väcka tankar åt alla möjliga håll, varför det presenteras redan nu. Idag är det öppet hus också, så koden alla kan använda ifall det är stängt hit är 5489. Ser ni att jag tapetserat om i knallgult och målat fotlisterna? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 15 april 2009 Dela Postat 15 april 2009 (redigerat) Extremt bra ämne! Tack för det! Kanske det bästa hittills. Redigerat 15 april 2009 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 16 april 2009 Dela Postat 16 april 2009 Jag tror en del skulle bli sura, för att de tar det för givet att man ska få åka utomlands. Förslaget låter kanske inte klokt, men i ett fågelinfluensaperspektiv så är det ingen omöjlighet. Tror ni att en del skulle ändra sin inställning till invandring och i så fall hur? Hur skulle vår samhällsekonomi förändras? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 16 april 2009 Dela Postat 16 april 2009 nej nattens ämne är skräp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 april 2009 Dela Postat 18 april 2009 Nattens ämne är inställt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 18 april 2009 Dela Postat 18 april 2009 fan också jag som såg fram emot det så mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 april 2009 Dela Postat 25 april 2009 kvällens tema är aborter, vapen och dr pepper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 april 2009 Dela Postat 25 april 2009 nu är det reklampaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 april 2009 Dela Postat 28 april 2009 Tråden presenteras av... Beijer byggmaterial - byggvaruhus, byggvaror & byggråd Lidl och, Habbo Hotel - träffa kompisar i en virtuell värld! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 17 maj 2009 Dela Postat 17 maj 2009 jag nös precis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 17 maj 2009 Dela Postat 17 maj 2009 Nattens ämne är VARFÖR VANN NORGE igår? Ser en kul skräckfilm på CAnal Plus Action nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 augusti 2009 Dela Postat 21 augusti 2009 glöm inte den här tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2009 Dela Postat 21 augusti 2009 i won't, sir Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 21 augusti 2009 Dela Postat 21 augusti 2009 Hur mycket är lagom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2009 Dela Postat 21 augusti 2009 Hur mycket är lagom? mittemellan alldeles för lite och jävligt överdrivet mycket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 21 augusti 2009 Dela Postat 21 augusti 2009 Ah, så du menar att det lutar åt att lagom är mer mycket än lite(t)? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 augusti 2009 Dela Postat 21 augusti 2009 egentligen inte för lite kan ju vara lagom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 augusti 2009 Dela Postat 22 augusti 2009 Hur mycket är lagom? Det är lagomt mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 22 augusti 2009 Dela Postat 22 augusti 2009 Precis rätt mängd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 augusti 2009 Dela Postat 22 augusti 2009 seeeeeeeeeeeeeeeeent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 23 augusti 2009 Dela Postat 23 augusti 2009 Det var nåt Midnattslopp här i stan i går kväll/natt. Tror de sprang. Men nu syns de inte nå mer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 23 augusti 2009 Dela Postat 23 augusti 2009 Lagom är i god tid innan det rinner över. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 23 augusti 2009 Dela Postat 23 augusti 2009 Seriöst, ni får följa reglerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 23 augusti 2009 Dela Postat 23 augusti 2009 (redigerat) Öppnar dörren. Jag vet ju koden. Nattens ämne är: Hur ser människorna ut om 2000 år? Redigerat 23 augusti 2009 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 30 augusti 2009 Dela Postat 30 augusti 2009 Öppnar dörren lite på glänt redan nu. Ställer upp den med en clavespinne. Ni kan ju inte koden. Nattens ämne är: Vem är mest irriterande på hela detta Studio Forum? Era svar kan ni lägga i lådan där till vänster bakom dörren. Den som hänger på väggen där. Just den, ja... Själv röstar jag på... nej, det är väl bäst att låtsas vara opartisk och inte avslöja det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 augusti 2009 Dela Postat 30 augusti 2009 Jag irriterar mig på alla som i princip bara postar könsord, plus alla som avslutar sina inlägg med en "komisk signatur". /irriterad på sig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 30 augusti 2009 Dela Postat 30 augusti 2009 Jag irriterar mig nåt fruktansvärt på folk som skriver i den här tråden innan klockan ett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 1 september 2009 Dela Postat 1 september 2009 Hej! Åter till ordningen. Kul att ingen trängs vid dörren, trots att jag "försov" mig. knapp knapp knapp knapp... glider upp... Nattens ämne är: Hur många av Forumdeltagarna har vantar på sig inomhus, åtminstone minst en timme någon dag på ett helt år? 🙂 fingervante//:musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 september 2009 Dela Postat 1 september 2009 ehum..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.