Fidden Postat 25 januari 2009 Dela Postat 25 januari 2009 Japp, som gurka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 31 januari 2009 Dela Postat 31 januari 2009 Nattens ämne: vem vare som posta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 1 februari 2009 Dela Postat 1 februari 2009 Det var jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 februari 2009 Dela Postat 1 februari 2009 Den som nämnde, han klämde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 februari 2009 Dela Postat 3 februari 2009 Nattens ämne: Kalcium Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 februari 2009 Dela Postat 4 februari 2009 Ca Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2009 Dela Postat 4 februari 2009 Är det natt nu? 🙂 Jag är sjuk. Har fått metalfeber. För vi repade bara klassiska hårdrockslåtar idag/ikväll. Men kul var det! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 8 februari 2009 Dela Postat 8 februari 2009 Nattens ämne: Jag är så jävla COOL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 februari 2009 Dela Postat 14 februari 2009 Jag är FORTFARANDE cool! Fan vad najs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 23 februari 2009 Dela Postat 23 februari 2009 FORTFARANDE! Jag tror det beror på min ascoola pagetopper på den här sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 Behöver jag säga mer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tracer Postat 13 mars 2009 Dela Postat 13 mars 2009 "It's awful to see a thread die like that" 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 14 mars 2009 Dela Postat 14 mars 2009 "It's awful to see a thread die like that" 🙂 ÖH! Respektera tidsgränsen här hörru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 20 mars 2009 Dela Postat 20 mars 2009 Lite dinosaurieporr såhär på nattekvisten? http://photos.imageevent.com/munkersweld/0...rnosaurus2.mpeg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 22 mars 2009 Dela Postat 22 mars 2009 Om ingen citerar det här inlägget inom en månad betyder det att jag är BÄST. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 mars 2009 Dela Postat 22 mars 2009 Om ingen citerar det här inlägget inom en månad betyder det att jag är BÄST. ehm... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 mars 2009 Dela Postat 22 mars 2009 Nattens ämne är flour. eller kobolt. man får välja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tracer Postat 22 mars 2009 Dela Postat 22 mars 2009 Nattens ämne är flour. eller kobolt. man får välja. Kommer ni ihåg flourtanten? Hörde på radion att hon är på återmarch, fast nu använder de unga attraktiva tjejer istället för överviktiga skräcködlor. Vissa saker var faktiskt inte bättre förr 😄 Och på kobolt frågan så säger jag: Koboltblått är ett klarblått, (himmelsblått) pigment som framställs av kobolt- och aluminium-oxider. Färgen har länge använts för att få blå färg på glas och keramik. .punkt. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 22 mars 2009 Dela Postat 22 mars 2009 Vad fan e flour? Det heter väl fluor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 mars 2009 Dela Postat 22 mars 2009 kanske menar mjöl... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 mars 2009 Dela Postat 28 mars 2009 we were both sixteen and it felt so right sleeping all day, staying up all niiii-hiiight! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 april 2009 Dela Postat 4 april 2009 dugidung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 april 2009 Dela Postat 4 april 2009 bump Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 april 2009 Dela Postat 4 april 2009 jag kommer inte få sova så mycket inatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 6 april 2009 Dela Postat 6 april 2009 kvällen tema är min barndom ok kalla mig HERR GRIS och dom bara eeeh vafan gör han så kommer han där stångandes och jag bara HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. sen kom timon där och satte på honom alltså satte sig på honom och typ höll i hans öron och liksom bara eeeeeehh hehehehe tut tut pumba nu kör vi brum brum och sen spelade jag pinball med dom det var kul med dom där tre hålen där bolen kunde åka men sen man förlora inte kul. sen var jag sjuk mamma fårn portugal och så dörren ute vid altanen bom bom crash crash på natten och vi bara aaaaaaahh måste fixa så då vi lade en säck md jord där så den stoppade liksomm smällen du vet och grannen ute och gick med frun han spela golf med fast inte då såklart utan på dagen ehehehe svårt när det är mörkt att spela golf och så patrik i trädet vi tog plommon hejå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 6 april 2009 Dela Postat 6 april 2009 kvällen tema är min barndom ok kalla mig HERR GRIS och dom bara eeeh vafan gör han så kommer han där stångandes och jag bara HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. sen kom timon där och satte på honom alltså satte sig på honom och typ höll i hans öron och liksom bara eeeeeehh hehehehe tut tut pumba nu kör vi brum brum och sen spelade jag pinball med dom det var kul med dom där tre hålen där bolen kunde åka men sen man förlora inte kul. sen var jag sjuk mamma fårn portugal och så dörren ute vid altanen bom bom crash crash på natten och vi bara aaaaaaahh måste fixa så då vi lade en säck md jord där så den stoppade liksomm smällen du vet och grannen ute och gick med frun han spela golf med fast inte då såklart utan på dagen ehehehe svårt när det är mörkt att spela golf och så patrik i trädet vi tog plommon hejå jävla lögn alltihop vet ni vad jag tycker om att ha roligt och jag tycker inte om att inte ha inte inte roligt rroolliiggtt och så finns det trevligt också och sånt och 93333333333333333333333333333333333333333333333333333' i min människas stora mysko leksak så finnsd et en morot som är orange oc bå och i den finns det ett monsdter som leker med barnen där har de roligt iaf nästan hela tidem nej jo hela tiden faktiskt jag vill bo i den moroten som är orange som de flesta morötter och så blå också fast jag gillar inte barn bort med barnen det kan vara jag och moroten bara och en massa koncentrerat kul hela tiden morot morot älskar du mig det är som om mitt hus skulle älska mig eller mitt rum skulle älska mig det kanske det gör jag vill bo i den där moroten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 7 april 2009 Dela Postat 7 april 2009 jag insåg först nu att jag lyckats få till ännu en perfekt pagetopper! vem är BÄST? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 april 2009 Dela Postat 11 april 2009 satan vad full jag är...skvallra inte! natt är det...02.46! usch....gruvar för imorn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 11 april 2009 Dela Postat 11 april 2009 satan vad full jag är...skvallra inte! natt är det...02.46! usch....gruvar för imorn... Du svarade inte på min fråga. Vem är BÄST? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 12 april 2009 Dela Postat 12 april 2009 hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.