musik (oregistrerad) Postat 30 maj 2007 Postat 30 maj 2007 Nattens ämne är: Har Valdez komponerat nån ny musik i vår? 😉 :musik
david.roennlund Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 (redigerat) Nattens ämne är: Vart har forumet tagit vägen? 😮 :musik Redigerat 9 januari 2008 av david.roennlund
Neosus Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 (redigerat) vilket forum? 😉 Edit: Stavfel Redigerat 9 januari 2008 av Neosus
musik (oregistrerad) Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Underbart!! TRÅDEN är tillbaka. Nattens ämne är: Kan man vara satanist och samtidigt inte egoist?
musik (oregistrerad) Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 Nattens ämne är: Är Kellogg's corn flakes (originalet), de ENDA corn flakes som är goda? Kan man äta Brüggs, ICAs eget och andra märken med samma behållning? 😄 Ser helst att ni diskuterar Corn flakes och inte avarter såsom K-Special, Frosties, Kalaspuffar, Rispuffar, Müsli m.m. :musik
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Hej! Slår in koden och säger att nattens ämne är: Varför är människobajs brunt? :musik
Fidden Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Hej! Slår in koden och säger att nattens ämne är: Varför är människobajs brunt? :musik Det är en kombination av förbrukade röda blodkroppar och galla som står för det bruna färgen.
david.roennlund Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 En gång bajsade jag helt vitt 🙂 ver det inte grått ? det tyder på att du inte hade galla i bajset , inte bra 😲
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Om man har mörk bajs, typ nästan svart, så har jag hört att man har magsår. Stämmer det? Mitt bajs har ofta inslag av vita streck, som ser ut som ris. 🙂 :musik
Fidden Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Om man har mörk bajs, typ nästan svart, så har jag hört att man har magsår. Stämmer det? Mitt bajs har ofta inslag av vita streck, som ser ut som ris. 🙂 :musik Då har du nog myrägg i magen, det kan man få ibland om myror bildat koloni i tarmen. Det är därifrån ändtarmen fått sitt engelska namn, koloni -> colon.
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Om man har mörk bajs, typ nästan svart, så har jag hört att man har magsår. Stämmer det? Mitt bajs har ofta inslag av vita streck, som ser ut som ris. 🙂 :musik Då har du nog myrägg i magen, det kan man få ibland om myror bildat koloni i tarmen. Det är därifrån ändtarmen fått sitt engelska namn, koloni -> colon. Då har jag haft det i två decennier...
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Det vanligaste svaret är väl annars mask. Eller att magen inte brutit ned riset mer än så.
david.roennlund Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Det vanligaste svaret är väl annars mask. Eller att magen inte brutit ned riset mer än så. ...eller att du ätit snö,
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Varför är inte Pazo här? Bajsfanatikern... 🙂
david.roennlund Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 Varför är inte Pazo här? Bajsfanatikern... 😆 Den största kiss o bajsfanatikern är Dingbats 🙂😲
Fidden Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 jag pratade bara skit, förlåt. För att återgå till att prata skit istället, så kan det väl vara någon slags frön. Kokt ris bryts ner lätt tror jag, men hela frön från exempelvis fullkornsbröd går rakt igenom.
david.roennlund Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 jag pratade bara skit, förlåt. För att återgå till att prata skit istället, så kan det väl vara någon slags frön. Kokt ris bryts ner lätt tror jag, men hela frön från exempelvis fullkornsbröd går rakt igenom. skitsnack! 🙂 nu ska jag sova
musik (oregistrerad) Postat 11 januari 2008 Postat 11 januari 2008 ---Kokt ris bryts ner lätt tror jag--- 🙂 Får börja koka riset, tror jag
Lithium Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Nu kan vi skriva här igen. Har du bytt avatar eller har jag blivit galen. 🙂
Fidden Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Nu kan vi skriva här igen. Har du bytt avatar eller har jag blivit galen. 🙂 Det ena utesluter väl inte det andra?
Lithium Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Nu kan vi skriva här igen. Har du bytt avatar eller har jag blivit galen. 😳 Det ena utesluter väl inte det andra? Menar du att jag har blivit galen och att du har bytt avatar eller menar du att jag har blivit galen pga. att du bytt avatar eller att du har bytt avatar pga. att jag har blivit galen, HJÄLP 🙂
Fidden Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 Nu kan vi skriva här igen. Har du bytt avatar eller har jag blivit galen. 😳 Det ena utesluter väl inte det andra? Menar du att jag har blivit galen och att du har bytt avatar eller menar du att jag har blivit galen pga. att du bytt avatar eller att du har bytt avatar pga. att jag har blivit galen, HJÄLP 🙂 Du kan vara helt lugn, du var galen långt innan jag bytte min avatar. 😛
Lithium Postat 12 januari 2008 Postat 12 januari 2008 En gång till.... nu tvivlar jag inte längre, det är mig det är fel på 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.