Jump to content
Annons

Tråd 1 till 5

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Är bajsbrunt inne förresten?

Annons
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne är:

Bör vi tillåta dödshämnd i vissa fall?

Alltså, ska hämnd genom död vara tillåten och inte rendera straff i vissa fall? Läste bl.a. om detta med vissa kändisars sexvideos som de spelat in för eget bruk och som stulits och spridits/är på väg att spridas till allmänheten.

En del tycker så - vad tycker ni?

:rolleyes:

:musik

• 3 veckor senare...
musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Återuppstånden från de levande.

Nattens ämne:

Var går gränsen för "bredarslad"?

När kan man kalla någon för det och när är det direkt felaktigt? Hur många centimetrar rör det sig om?

😱

Postat
Hej!

Återuppstånden från de levande.

Nattens ämne:

Var går gränsen för "bredarslad"?

När kan man kalla någon för det och när är det direkt felaktigt? Hur många centimetrar rör det sig om?

🙂

man vet det intuitivt...

• 2 veckor senare...
musik (oregistrerad)
Postat

Bevara denna tråden tack!

Den innehåller plenty besynnerliga och tankeväckande ämnen.

Please.

😕

musik (oregistrerad)
Postat

Nattens ämne:

Om ni hade en dag kvar att leva, vad skulle ni göra då?

Postat
Nattens ämne:

Om ni hade en dag kvar att leva, vad skulle ni göra då?

Kolla South Park...?

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne är:

Kommer någonsin en helt okänd artist att vinna den svenska uttagningen till EuroVisionSongContest?

cashew & banan//:musik

Postat
Hej!

Nattens ämne är:

Kommer någonsin en helt okänd artist att vinna den svenska uttagningen till EuroVisionSongContest?

Japp, om två veckor vinner Marie.

Postat
Hej!

Nattens ämne är:

Svar :nej

min frågeställning: om jag börjar lyssna på ett band som jag tycker är bra och sen får reda på att de är kristna ska jag då sluta lyssna eller fortsätta? Huvudsaken är ju att det är bra men eller är det så?kul om jag vaknar imorrn och är kristen liksom

musik (oregistrerad)
Postat

Surkartpappa:

Jag tror att det inte spelar nån roll vad artisten eller gruppen är så länge som man tycker det är bra. Förresten, vad är kristen? Flera av dina idoler kanske är det, utan att du vet det?

😆

Postat
Surkartpappa:

Jag tror att det inte spelar nån roll vad artisten eller gruppen är så länge som man tycker det är bra. Förresten, vad är kristen? Flera av dina idoler kanske är det, utan att du vet det?

😆

ja man undrar ju men eeftersomm religiös musik brukar vara så kass så känns det mysko att sitta där och tycka om det, typ hej jag gillar när munkar gör värdelösa covers på smoke on the water

musik (oregistrerad)
Postat

Surikatmamma, jag tror det finns en Gud. Men kristen musik är väl inget jag lyssnar på, går inte i kyrkan och läser inte Bibeln. Jag håller med, varför måste det låta så...ja, jag vet inte...

Sedan undrar jag en annan sak. Om man läst Bibeln en gång, eller konfirmerats och då drillats gällande den av prästen, varför måste man läsa den igen? Om och om igen... Har kristna dåligt minne?

Postat

Man resonerar så bra när man är full. Bandet i fråga är Anberlin, jag har gillat dem ganska länge men fick inte reda på kristenheten förrän i förrgår, slog ner som en atombomb i downtown Dresden. Anledningen till att jag postar såhär i förtid är för att jag ska spela Okami nu, så min frågeställning för natten blir Vilken är den ultimata konstformen?

En kompis som är filmfjant sa "film är ju den ultimata konstformen för där kan man ha snygga bilder bra musik och en bra berättelse och så har jag aids också" men tammefan om det inte borde vara spel som är den ultimata konstformen för det kan ha allt som filmen har men även möjligheten att styra berättelsen åt det håll man vill. Musik har ju inte en suck iaf, det kan vi väl enas om?

musik (oregistrerad)
Postat

Men spel är begränsat till spelets ramar, vad som kan utföras inom spelets gränser - om vi talar tv-spel t.ex.....

Sedan kan jag också tycka att film inte är någon konst alls. Sug på den! Som bäst är den ett hopkok av mediokert konstnärskap inom bild, skådespeleri och musik. Det är svårt att ligga på topp inom allt samtidigt. Men det kanske kommer...

😠

musik (oregistrerad)
Postat

Nattens ämne är:

Hur kommer skomodet att se ut om 200 år?

• 2 månader senare...
musik (oregistrerad)
Postat

Bra ämne! Ett mycket bra ämne! Eller kanske snarare det bästa ämnet någonsin! Detta är ju den bästa tråden....hö hö halm....

Och jag kan svaret! Det beror på att den varit begraven och just nyligen framplockad. Den var borta när jag sökte på den i mars!

😱

• 2 veckor senare...
Postat
att efter man varit en längre period med dåligt bajsande äntligen få till ett lyckobajs! SÅ SJUKT SKÖÖÖNT!! idag hände detmig! Och jag var jättelycklig!

Jag längtar också efter den nu! 😛

musik (oregistrerad)
Postat

Lycka är att känna sig lycklig. Då krävs ingenting.

Postat

Tjosan, nu har jag satt upp en massa Elfa-hyllor i mitt musikrum, fasen va nöjd jag blev 🙂 Nu blir det gonatt.

Synes i Brynäs!

musik (oregistrerad)
Postat
Tjosan, nu har jag satt upp en massa Elfa-hyllor i mitt musikrum, fasen va nöjd jag blev 😲 Nu blir det gonatt.

Synes i Brynäs!

Är du hockeybockeyintresserad? Nej, visst nej, det är ju nåt annat i Brynäs, va? För Brynäs är ju en plats, även om jag aldrig tänker mig den som en sådan. Jag antar att leder fram till att:

Nattens ämne är:

Vilken är de bästa bokhyllorna att ha i sitt musikrum?

Elfa-bokhyllor var föreslagna här. Något annat förslag?

🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.