thrinithan (oregistrerad) Postat 11 december 2006 Postat 11 december 2006 jahapp.. då hittade man hit också... 😉
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Godmorron! Nattens ämne är: Nu dör Saddam Hussein.
ChromaWoods Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Känsligt.. 🙂 Ska man visa att det inte är bra med en diktator som avrättar folk, genom att själv avrätta den? Vet inte om jag pallar att debattera eftersom jag ska gå och sussa nu strax... men jag sätter bollen i rullning. 🙂
Krokodil Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 (redigerat) Good riddance 🙂 (har ingen åsikt) EDIT: Eller jo. Han kunde ha fått suttit i fängelse istället. Det hade blivit mycket tråkigare för honom. Redigerat 30 december 2006 av Krokodil
musik (oregistrerad) Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Såg på Nyheterna nyss. Det var precis vad Carl Bildt tyckte också, Kroko. 🙂
Krokodil Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Såg på Nyheterna nyss. Det var precis vad Carl Bildt tyckte också, Kroko. 😳 😮
ChromaWoods Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Så var det dags igen då.. dags att lägga sig alltså. Natti!
Krokodil Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Kan musik vara så snäll och servera nattens ämne? 😳
musik (oregistrerad) Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Hej! Nattens ämne är: Vem har den sötaste avataren? Själv är jag lite svag för Krokodilen.
ChromaWoods Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Detta skriver jag i sömnen. Du är vaken! 😎 Eller? 😱
Fidden Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Detta skriver jag i sömnen. Du är naken! 😉 Eller? 😆 Om du vill 😄
ChromaWoods Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Detta skriver jag i sömnen. Du är naken! 😉 Eller? 😆 Om du vill 😄 Jag vill alltid. 🙂 Det fanns fina flickor på krogen men de ville inte leka med mig. 🙂
Fidden Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Detta skriver jag i sömnen. Du är naken! 😉 Eller? 😆 Om du vill 😄 Jag vill alltid. 🙂 Det fanns fina flickor på krogen men de ville inte leka med mig. 🙂 Hellre en flicka i sängen än tio på krogen. Om en flicka faller på krogen, och ingen hör det, låter det verkligen då? Jag gillar långa krogpromenader.
Emulator Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Detta skriver jag i sömnen. Du är naken! 😄 Eller? 😆 Om du vill 🙂 Jag vill alltid. 🙂 Det fanns fina flickor på krogen men de ville inte leka med mig. 🙁 Hellre en flicka i sängen än tio på krogen. Om en flicka faller på krogen, och ingen hör det, låter det verkligen då? Jag gillar långa krogpromenader. Tråkig krog hur som helst om det skulle höras att någon faller 😉 Fanken, nu är jag för trött för att ta mig härifrån och till sängen. Kan man sova på ett tangentbord?
Emulator Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Nattfråga: Varför blir viss typ av musik mycket bättre på natten? och varför kommer man alltid på nån kanonide som man bara måste förverkliga precis innan man hade tänkt att sova så att man för en gångs skull kunde vakna lite pigg...? 😆
Fidden Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 äh, sömn är ändå för töntar, det vet ju alla coola snubbar. Nähepp, gonatt dårå. nu slocknar jag.
Emulator Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Hehe, gonatt! "Man får snygg överkropp av mixning"
Fidden Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Hehe, gonatt! "Man får snygg överkropp av mixning" om man har jättestora reglar.
musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2007 Postat 6 januari 2007 Hej! Nattens ämne: Hur vore det att leva i ett samhälle helt utan lampor? Tänker man efter så är det ju så att lampor inte är något naturligt, de är ju konstgjort framställda och fanns inte på jorden från början. Helt fel är också att tro och tänka att folk generellt är mer dystra, trötta och därför deprimerade under vinterhalvåret. Så är det inte alls. På vintern är det tänkt att människan nästan ska gå i ide, till skillnad från på sommaren då vi kan vara vakna mycket längre. Problemet är att vi skapat ett samhälle där vi förväntas vara lika aktiva och produktiva året om. Sug på den ni!! 😆 :musik
musik (oregistrerad) Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 Hej! Ursäkta att jag kom försent! *slår in koden till dörren...* Nattens ämne är: Tycker ni bäst om mjukt eller hårt toapapper? Personligen föredrar jag definitivt det allra billigaste och hårdaste toapappret som finns. Det mjuka smular sig bara av allt vatten som skvätt upp i vertikalled. 🙂 :musik
Pazo Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 (redigerat) JAG HANN! EDIT: Du har faktiskt en bra poäng där. När det gäller billiga toapapper så är de "fluffiga" klart mycket sämre än de "hårda" papprena. mkt skönare med de som fkatiskt gör jobbet och inte bara grötar ihop å smular sönder. När det gäller dyrare toapapper så funkar nog de som är lagom fluffiga riktig bra också, de som blir sådär mjuuka går ju bara sönder... Redigerat 13 januari 2007 av Pazo
musik (oregistrerad) Postat 13 januari 2007 Postat 13 januari 2007 JAG HANN! EDIT: Du har faktiskt en bra poäng där. När det gäller billiga toapapper så är de "fluffiga" klart mycket sämre än de "hårda" papprena. mkt skönare med de som fkatiskt gör jobbet och inte bara grötar ihop å smular sönder. När det gäller dyrare toapapper så funkar nog de som är lagom fluffiga riktig bra också, de som blir sådär mjuuka går ju bara sönder... Du editerade dock efteråt! 😮 Jag köpte hårt bajspapper idag! Problemet är att jag nyser varje gång efter att jag snutit mig med det! Jag är förkyld och det fanns inga pappernäsdukar i affärerna... Troligen har jag nån slags överkänslighet för toapapper (allergi). Det leder in på Nattens ämne, redan här: Var handlar man pappersnäsdukar? :musik
Krokodil Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Jag har en teori om att man kan önska sig det av tomten, dock. Bara man är snäll och äter sin gröt.
musik (oregistrerad) Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Tomten åt upp min gröt detta året!
Krokodil Postat 14 januari 2007 Postat 14 januari 2007 Min tomte kom aldrig Men nästa år kommer han inte undan så lätt, märk mina ord.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.