musik (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Hej! Nattens ämne är: Är halogenlampor nyttiga för ögonen eller extra farliga? 😛 :musik
oknytt Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 har nio min kvar på mig på den här tråden den här natten,,, ingen annan vaken?? 😳
oknytt Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Jag är 😳 heej, har du inte sovit inatt du heller?? 😲
oknytt Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Jo 😲 Inte jag, har försökt några gånger men jag kan inte sova 😳
Christofer Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Jo 🙂 Inte jag, har försökt några gånger men jag kan inte sova 😲 headbanga i en vägg så går de lättare 😳
oknytt Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Jo 🙂 Inte jag, har försökt några gånger men jag kan inte sova 😲 headbanga i en vägg så går de lättare 😳 gör inte det ont i huvvet då
Christofer Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Jo 🙂 Inte jag, har försökt några gånger men jag kan inte sova 🙂 headbanga i en vägg så går de lättare 😲 gör inte det ont i huvvet då Jag brukar sommna innan jag känner smärta 😳
oknytt Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Jo 🙂 Inte jag, har försökt några gånger men jag kan inte sova 🙂 headbanga i en vägg så går de lättare 🙂 gör inte det ont i huvvet då Jag brukar sommna innan jag känner smärta 😳 😲
oknytt Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Min katt håller mig vaken hon skriker o skriker o tror det ska komma massa karlar hit
Christofer Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Min katt håller mig vaken hon skriker o skriker o tror det ska komma massa karlar hit 😲🙂😳
oknytt Postat 30 september 2006 Postat 30 september 2006 Min katt håller mig vaken hon skriker o skriker o tror det ska komma massa karlar hit 🙂🙂😲 Ja det går över snart, om några dar 😳 Usch o jag som ska in till stan imorgon förmiddag för hämta två marsvin,,, hjjääääälp
osiris Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 Snart är det morgon. God natt! Du ska väl inte gå ännu? 😉
musik (oregistrerad) Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 Hej! Nattens ämne är: Hur trött kan man vara? 😄 :musik
Neosus Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 Såhär trött: [------------------------------------------------------------------------------------------] Minst!
oknytt Postat 1 oktober 2006 Postat 1 oktober 2006 Hej! Nattens ämne är: Hur trött kan man vara? 😄 :musik är det inte för tidigt att skriva här nu
musik (oregistrerad) Postat 2 oktober 2006 Postat 2 oktober 2006 Jo, men jag var och är så trött... 😲
oknytt Postat 4 oktober 2006 Postat 4 oktober 2006 Du är inte ensam, här finns en nattjobbare! Men heeej, va glad jag blir, jag är inte ensam längre hihihi
Pico Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 😳 Kan inte du heller sova 😕 Dygnsrytmen är lite knas, men sömnproblem är iofs inget ovanligt för mig ändå. Rätt störande i längden, lagom till att man håller på vara utpumpad och verkligen VET att det kommer gå somna, så skall man stiga upp. 😉
oknytt Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 😳 Kan inte du heller sova 😕 Dygnsrytmen är lite knas, men sömnproblem är iofs inget ovanligt för mig ändå. Rätt störande i längden, lagom till att man håller på vara utpumpad och verkligen VET att det kommer gå somna, så skall man stiga upp. 😉 Samma här, har vänt upp o ner på allt snart , usch, kan jag inte somna innan 4 så ser jag till att jag inte somnar alls förren kl 8 då dottern ska gå till skolan, somnar jag 5 så kan jag omöjligt vakna 7 🙁
musik (oregistrerad) Postat 26 oktober 2006 Postat 26 oktober 2006 Hej! Nattens ämne är: När skapades begreppen Förfest och Efterfest? Förr fanns inte de begreppen överhuvudtaget! I framtiden kommer det säkert heta Förförförfest och Efterefterefterfest. Var ska det sluta? 😱 :musik
musik (oregistrerad) Postat 2 november 2006 Postat 2 november 2006 Hej! Nattens ämne är: Hur många clementinliknande frukter finns det? Ibland tar man kanske en frukt som man tror är en clementin, men så heter det något annat och också är något annat. Clementin Mandarin Satsumas Mineola Tangerin Marisol Hernandina Mandora Ortaline ... fyll på . . . 🙂 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.