oknytt Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Kan man spela på en vattenpipa? 😮 Öhh, ,,, jaa, eller...nää joo det går nog,,,tror jag,,,vet inte??? 😉 Men det är GOTT med vattenpipa iaf 😆
musik (oregistrerad) Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Hej! Nattens ämne är: Hur mycket skulle ni kräva i pengar för att äta upp några levande insekter, såsom afrikanska grottspindlar? Själv skulle jag seriöst inte göra det för 2 miljoner kronor! En del av er kanske rentav har betalat för att käka insekter...jag vet. 🙂 böcker//:musik
josie87 Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 (redigerat) In soviet russia, BUGS eat YOU in sovjet union review watches you! edit. om du halvciterade family gay så citerar jag the real thing: simpsons! Redigerat 14 augusti 2006 av josie87
musik (oregistrerad) Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Hej! Dörren stod öppen... Nattens ämne är: Hur många dagar tar det innan man blir kvitt sitt rökberoende för alltid? 🙂 :musik
oknytt Postat 15 augusti 2006 Postat 15 augusti 2006 Hej! Dörren stod öppen... Nattens ämne är: Hur många dagar tar det innan man blir kvitt sitt rökberoende för alltid? 😉 :musik Hmm,,, Förra gången jag slutade röka, några år sen, det tog 2 månader tills det "lugnade ner sig" sen var det bara då å då jag kände abstinens,,, Men jag började igen efter drygt ett halvår...
Fidden Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Kan ingen hjälpa mig, jag har fastnat i repeat-träsket!
musik (oregistrerad) Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 Hej! Nattens ämne är: Hur många av Sveriges hushåll i procent har en/flera tumstock/ar hemma? 😕 ingen tårta//:musik
auto mode Postat 25 augusti 2006 Postat 25 augusti 2006 (redigerat) Hej! Nattens ämne är: Hur många av Sveriges hushåll i procent har en/flera tumstock/ar hemma? 😉 ingen tårta//:musik Inte fan vet jag. Men sluta röka tar ju inte så lång tid. Jag varvade cigg och nicotintuggummi ett tag. Sen när jag var utomlands tog tuggummina slut. Då tog jag en fet prilla grov så jag mådde lite illa sedan dess har jag inte rört nicotin i någon form. Det var 5 år sedan och jag hade då rökt i 12 år. Fast skaffa barn är nog det bästa knepet. Det gjorde jag samtidigt så det kanske var därför det funkade. Redigerat 25 augusti 2006 av auto mode
Diwic Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Ok, jag erkänner att jag brukar sova vid den här tiden. Och att jag borde göra det. Men nån på TV4Plus borde varit vaken, och inte försökt kombinera ihop bild och ljud från ett matprogram med undertexter från en polisserie... Det här var de bilder jag lyckades ta innan texten försvann 😠
musik (oregistrerad) Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Det var ju en del uppståndelse i pressen (läste det i Metro), om att det hade sänts tjeckisk hårdporr i bakgrunden under en nyhetssändning, på en av monitorerna. Eehhh.... Com Hem hade åtminstone för något år sedan, en massa program rullande på monitorer samtidigt, på sin informationskanal. Då var en och annan monitor upptagen av akrobatiska lekar. Något för den med förstoringsglas? 😉
musik (oregistrerad) Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Du kanske har tumstock? 😉 Mår du bättre nu?? 😎 Ja tack, näranog återställd. 😉
musik (oregistrerad) Postat 26 augusti 2006 Postat 26 augusti 2006 Hej! Nattens ämne - för söndagens gryning alltså... presenteras redan nu: Hur god är en kanelbulle? bulle mjölk//:musik
Umemagnus Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 jaha.... tebaks till ruta ett, å inge slagggis ikväll heller... Bra Holmström!!!! Ba å gå isäng då, gonatt...
lavrell Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Ja då va man hemma efter en natt på jobbet och akuten så nu är det sova som gäller 😏 God Natt!
musik (oregistrerad) Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Tisdag natt: Nattens ämne är: Hur många procent av alla mer kända artister är med på MySpace? Jag gissar på 86.23 procent. 😕 mjölk//:musik
giggsy Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Tror nog det smyger en bit över 90%. T ex 92,6%.
lavrell Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Jobbar du på Akuten? Nopes, en jobbarkompis blev överfallen av ett våffeljärn rätt i ansiktet och fick sy 2 stygn mellan näsan och ögat så då höll jag honom sällskap på akuten.
musik (oregistrerad) Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 Jobbar du på Akuten? Nopes, en jobbarkompis blev överfallen av ett våffeljärn rätt i ansiktet och fick sy 2 stygn mellan näsan och ögat så då höll jag honom sällskap på akuten. Usch då. Blev sambon arg? 😳
musik (oregistrerad) Postat 1 september 2006 Postat 1 september 2006 Hej! Nattens ämne är: Om du är högerhänt, vad gör du med vänster hand eller vice versa. Själv är jag högerhänt och använder vänster hand till att ta ut gitarrackord med och skriva på tangentbordets vänstra sida samt hålla gaffeln med. Inget annat vad jag kommer på. Skulle jag t.ex. försöka mig på att slå tärningsslag med vänster hand, så skulle jag inte ens träffa bordet... Koordinationen är dålig. 😉 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.