Jump to content
Annons

Tråd 1 till 5

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne (dedikerat till Danabacken) är:

Vilka ord ersätts av kanske?

🙂

:musik

Postat
Hej!

🙂

möjligen, möjligtvis, eventuellt, kan hända....

Postat

Kommer det från en dam, säger mina erfarenheter att det kan ersättas av "Nej", kanske även "Antagligen inte" eller "Förmodligen inte".

musik (oregistrerad)
Postat

Kommer det från en dam, säger mina erfarenheter att det kan ersättas med:

Ja, vad väntar du på?

😉

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

denna tråd är stängd inatt, för bredbandet ska stängas av i Sverige 02-06.

😉

Postat (redigerat)

Det var jäddrigt tomt på forumet inatt. 😉

Redigerat av Danabacken
Postat
Hej!

😉

raff4.jpg

Postat

Nehe. Ingen sömn inatt heller. Har legat någon timme och försäkt sova, men det går åt helvete.. 😉 Men får väl se det från den ljusa sidan, som dom säger i Life Of Brian.

musik (oregistrerad)
Postat

Jag har svårare att vakna.

Kunde ni verkligen komma in på Internet inatt? Jag fick meddelande både via mail och via sms att det skulle vara OMÖJLIGT!!!

😄

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne är:

Vilket CL-värde har du på ditt RAM och varför?

🙁

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne redan nu:

Vem bor i dammet?

😠

Postat
Hej!

Nattens ämne redan nu:

Vem bor i dammet?

:rolleyes:

Kenneth Kennholt?

Jag känner på mig att det är någon vars namn börjar på K.....

Elisa Garwood?

Aj, aj där sprack K teorin....

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne är:

Har vi hört fotbollskommentatorer säga: "där sprang han bra i sidled" eller "nu måste han gå i sidled, lite oftare" eller "det har varit en och annan boll i sidled".

Alltid detta djupled...

😆

Postat

Jag säger bara skål och tacka vettja Furch D25SR som jag antagligen kommer lägga en hel del pengar på inom en snar framtid 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Tjeckisk trälåda med linor på. Bra.

😱

Postat
Jag säger bara skål och tacka vettja Furch D25SR som jag antagligen kommer lägga en hel del pengar på inom en snar framtid 🙂

Tjänar ljudteknikerna sådana pengar i Hufvudstaden... 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Tvärtom. Nattens ämne:

Kopparrör

Bra ämne. Jag har länge undrat om det är därför att jag dricker en del vatten, sportdryck, thé och lättdrycker och därigenom får i mig vattnet härhemma, som rinner genom det gamla husets kopparrör, som gör att det ENDA mineralämne i min kropp som jag har något för mycket av, så är det koppar.

Och i Sverige är det dessutom ovanligt att ha för mycket koppar i kroppen.

Det är vanligast att ha för mycket natrium i kroppen, för det lämnar inte kroppen på samma sätt som andra mineraler. Men det har jag liten brist på...

🙂

Postat

Har egen källa här. Kopparrör så in i helvete, vattnet kan smaka blod eller starkt koppar/järn ibland. Mycket kuliga mineraler misstänker jag. Det är alltid intressant att spekulera i om det hade gjort någon skillnad om man växt upp på annat vatten.

Postat

Om vi säger så här då? Du har tre koppar i koppar som du sedan häller kaffe i. Hur mycket kaffe behövs det för att kopparen ska smaka kaffe istället för tvärtom?

musik (oregistrerad)
Postat

Det beror mycket på hur starkt kaffet är.

😛

Postat

Nattens ämne:

Malar

Vad finns det för nåt bra med malen egentligen? Jag har nu suttit och filosoferat kring den frågan, och har kommit fram till att svaret är absolut ingenting. Den flyger runt i ett till synes totalt osymmetriskt mönster utan något som helst mål med det hela. Ser den en lampa så stannar den där, förmodligen till den dör om det behövs. Dessutom blir man alldeles grå av den när man tar på den.

Nä, ner med malen säger jag bara. Det är nog en sån där grej Gud skapade under sina acid flashbacks.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.