Krokodil Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Ingen har postat nattens ämne, så snor koden och tar åt mig äran. Nattens ämne: Vid vilken ålder blir Ninja Turtles ocoolt?
Christofer Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 (redigerat) Ingen har postat nattens ämne, så snor koden och tar åt mig äran. Nattens ämne: Vid vilken ålder blir Ninja Turtles ocoolt? 40+ Redigerat 19 juni 2006 av Christofer
Krokodil Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Bra svar, men jag är övertygad att vi nånstans tycker Turtles är superhäftiga tills vi dör 😆 Förresten, din post count är 666. Fan, nu vågar jag då inte gå och lägga mig. 😉
hackeman Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Förresten, din post count är 666. Fan, nu vågar jag då inte gå och lägga mig. 😆 Den har ju stått på 666 hur länge som helst nu, trots ytterligare inlägg... 😆
Christofer Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Förresten, din post count är 666. Fan, nu vågar jag då inte gå och lägga mig. 😆 Den har ju stått på 666 hur länge som helst nu, trots ytterligare inlägg... 😆 Men bara i OT. 🙁
hackeman Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Förresten, din post count är 666. Fan, nu vågar jag då inte gå och lägga mig. 😆 Den har ju stått på 666 hur länge som helst nu, trots ytterligare inlägg... 😆 Men bara i OT. 🙁 Såklart! 🙁 Så då kommer vi aldrig att se dig utanför OT framöver? 🙁
Christofer Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 (redigerat) Förresten, din post count är 666. Fan, nu vågar jag då inte gå och lägga mig. 😆 Den har ju stått på 666 hur länge som helst nu, trots ytterligare inlägg... 😆 Men bara i OT. 🙁 Såklart! 🙁 Så då kommer vi aldrig att se dig utanför OT framöver? 🙁 Kanske, om jag skapar en ny profil. 🙁 Redigerat 19 juni 2006 av Christofer
musik (oregistrerad) Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Ocoola turtles? Gränsen går vid fem år. 😆
Krokodil Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Ocoola turtles? Gränsen går vid fem år. 😆 Sluta förneka ditt Turtles-älskande 😮
Danabacken Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Förresten, din post count är 666. Fan, nu vågar jag då inte gå och lägga mig. 😛 Den har ju stått på 666 hur länge som helst nu, trots ytterligare inlägg... 😮 Men bara i OT. 😛 Såklart! 😄 Så då kommer vi aldrig att se dig utanför OT framöver? 😉 Kanske, om jag skapar en ny profil. 😛 😆 hah!
Dark Of Light Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Ocoola turtles? Gränsen går vid fem år. 😛 😮 Men... hur gamla kan de bli då..? Turtles..?
Krokodil Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 (redigerat) Hinner lämna någon rader innan klockan blir 5 😉 Natto Redigerat 21 juni 2006 av Krokodil
musik (oregistrerad) Postat 22 juni 2006 Postat 22 juni 2006 *drar i den sista stjärnskruven i nummerlappsburken* 😱
Krokodil Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Jag lyckas aldrig vara inne när du serverar ett alltid lika tacksamt ämne. Så skynda dig och kasta hit ett nu 🤪
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Hej! Nattens ämne är: Vilket svett luktar värst, det ifrån armhålan, fötterna, könsorganen, pannan, ryggen eller vad? 🤪 :musik
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Mest svettas jag själv på korsryggen. Fast mitt svett luktar inte alls, säger alla. 🤪
Krokodil Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 (redigerat) Det känns som att jag är ganska positiv till att svett från armhålan är värst. Könsorganen låter ju hemskt, men tror inte det spelar i samma liga som ovanstående. Hygienartiklars frånvaro är ett bra hjälpmedel för att få fram den bästa (alternativt sämsta) svettessensen. Redigerat 23 juni 2006 av Krokodil
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Det finns nog bara en plats jag inte svettas på alls, och det är faktiskt handflatorna. Det svett som luktar värst hos gemene man vet jag inte. Jag har väldigt svårt att uppfatta svettlukt, eller rättare sagt, så har det VARIT hittills... När jag tänker efter tror jag att svett från armhålan luktar värst. Sedan kan man fråga sig om det är bra att svettas mycket? Har man sämre kondis då? Eller bättre? Varför svettas man, jo jag vet, för att reglera kroppstemperaturen, men varför svettas då vissa nästan inte alls, har de sämre blodcirkulation då? 🤪 :musik
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Jag svettas mycket i håret också, om jag anstränger mig fysiskt. Ser alltid ut som om jag just klivit ur duschen. Jag har en bror som aldrig svettas i princip. Dessutom blir han brunare på sommaren än en pepparkaka, trots att han är helsvensk. En svensk neger kan man nästan säga. Märkligt. Men svett och hudfärg hänger väl inte samman? 🤪 :musik
Krokodil Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Bra fråga, jag svettas nämligen väldigt lite. En del svettas som bara den på händerna, och det har jag aldrig förstått riktigt. Det kanske ligger nåt i sämre blodcirkulation, eftersom jag blir extremt lätt kall om händer och fötter. Fast tror inte det kan skilja så mycket.
Krokodil Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Jag är ett levande bevis på att svett och hudfärg inte hänger ihop. Svettas lite och har svårt att bli riktigt brun.
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 När man var yngre så sa alltid föräldrar och andra att man hade dassig kondis om man svettades mycket. Men så tittar man på dagens professionella idrottare, t.ex. Zinedine Zidane, fotbollsmittfältaren. Han ser ut som om han klivit ur duschen nyligen bara han snörar på sig skorna. Det droppar konstant från haka och näsa m.m. Se på Jörgen Jönsson hockeyspelaren, eller McEnroe den gamle tennisspelaren... 🤪
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Det var ett svettigt ämne detta. Jag har i alla fall märkt att man kan bli yr och nästan illamående om man svettas för mycket och sedan inte dricker. Det är ju salterna som går ur kroppen. Särskilt kalcium, kalium och magnesium framförallt. 🤪
musik (oregistrerad) Postat 23 juni 2006 Postat 23 juni 2006 Hej! Nattens ämne presenteras redan nu, så ni hinner nyktra till och svara rekorderligt! Vilken högtid är den mest meningslösa? Själv röstar jag på Midsommar, då man firar att man går mot mörkare tider, tätt följt av Nyår, då man firar att ännu ett eländigt år ska ta sin början. Ser ingen koppling heller till något viktigt. 😳 :musik
Krokodil Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Full såhär på morgonkvisten. Ingen sömn har man fått heller. God natt 😎
Krokodil Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Har spenderat natten med att titta på en uppsjö med Tool-videos på Youtube. Finns hur mycket som helst. Oh well... Roligare än såhär blir det inte, natti. 🤪🙂
musik (oregistrerad) Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Hej! Nattens ämne är: försämrar en adapter från tele till mini-tele ljudet? 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.