henning Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Hallå? Nån som vill grilla??? /H. I´m with you.... tar me senap... Det är bra. Glöden är fin!!! /H.
Umemagnus Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Hallå? Nån som vill grilla??? /H. I´m with you.... tar me senap... Det är bra. Glöden är fin!!! /H. sjysst.. jag har färska champinjoner å paprika.... å död gris...
henning Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 å död gris... Ahhh, det låter smaskigt. Ölen står på kylning också så det blir fint till!!! /H.
Umemagnus Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 å död gris... Ahhh, det låter smaskigt. Ölen står på kylning också så det blir fint till!!! /H. pssssssttt.....jamen...ähh.. let it burn...
Dark Of Light Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 å död gris... Ahhh, det låter smaskigt. Ölen står på kylning också så det blir fint till!!! /H. pssssssttt.....jamen...ähh.. let it burn... Örh.. Någon glöd kvar..? Jag har... Bostongurka från förra gången Ume...
musik (oregistrerad) Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Hej! Efter ett uppehåll på en vecka p.g.a. en söndergrillad dörr och därför en ny kod som är 8879, så återuppstår denna tråd och nattens ämne är det oralsexrelaterade ämnet: Varför heter det suga av? Detta är säkert en fråga som förbryllat många fler än samtliga medlemmar i detta Studioforum. Vad är det som ska gå av? Borde det inte heta suga på? 😆 :musik
Baktakt Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 tänk dig när du berättar för dina polare...-jisses grappar, sicken påsugning jag fick igår... hu coolt låter det?
musik (oregistrerad) Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 Näää...men jag menar...jag blev sugen på penis, det låter ju normalt. Jag blev sugen av penis. Hur låter det? Är det själva ejakuleringsmomentet som avses kanske? Något går av fyr? Avfyras...avsugning... *funderar vidare på denna världsliga fråga* 😆 :musik
Hwagang Postat 19 mars 2006 Postat 19 mars 2006 ...hey boys...samma intellektuella högvarv som vanligt, 😆 Kolla mitt tips : Man kan uppdatera halion från halion player för bara EUR 159.00. -Vi uppdaterade.
musik (oregistrerad) Postat 22 mars 2006 Postat 22 mars 2006 Hej! Nattens normala ämne är: Vilket är bäst - Glass eller Sorbet? Varför? 😮
musik (oregistrerad) Postat 26 mars 2006 Postat 26 mars 2006 Nattens ämne är: Var det bättre förr, för att man inte behövde ställa om klockan för årstiderna? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 30 mars 2006 Postat 30 mars 2006 Liket lever. Nattens ämne är: Om 10 år, vilka format finns kvar av dessa: MD, CompactCassette, DAT, LP, Rullband, CD, BlueRay, DVD, DVD-Audio, SACD, CD-R/W, mp3... Ni får ta upp andra format också... 🥰
musik (oregistrerad) Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Hej! Själv tror jag väl de flesta formaten faktiskt finns kvar, även om ÄNNU färre affärer kommer att sälja LP-skivor. Blue Ray får man väl hoppas kommer att finnas, med tanke på alla investeringskostnader det haft. Enligt uppgift lär anledningen till att Sony satsar på BlueRay till sitt nya spel Playstation 3 vara att det är för enkelt att fuskkopiera cd och dvd. BlueRay sägs annars inte ha några särskilt mycket bättre ljud- eller bildegenskaper, jämfört med de "gamla" formaten. Rullband kommer vara ännu mer på väg ut. Även DAT tror jag faktiskt tyvärr. För att inte tala om CompactCassette. Tyvärr tror jag att mp3 kommer att finnas kvar, eller en variant snarare, som om 10 år heter "mp5 high" eller nå't... 😎
Christofer Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 tja alla uppesittare, vad har ni för er? själv lyssnar jag på Pantera 😏
musik (oregistrerad) Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Hej! Nattens ämne är: Var håller Linus hus denna natten? 😉 boll med taggar//:musik
musik (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Hej! Nattens ämne är: Kan man dra till sig otur? Går den att påverka? Om man förväntar sig att man ska ha tur och grejer gå bra, gör de då det? Och vice versa. 🙂
giggsy Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Helt klart kan du, jag och det mesta i vår omgivning påverkas med tankens kraft. Varför blir t ex många sångare sjuka inför en viktig inspelning? Ett sätt att undermedvetet slippa prestera när man är osäker på sin förmåga eller på vad andra ska tycka om det man gör.
musik (oregistrerad) Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Intressant giggsy! Eftersom jag har otur med det mesta, så... Ingen olycka kommer ensam. Inget ont som inte för något ont med sig. 🙂
giggsy Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Ja, du verkar ha "otur" av monumentala mått. Ditt undermedvetna, ja till och med dina tidigare liv, kan stoppa dig från att leva bra här. Jag har själv haft problem med att låta mig må bra och istället omedvetet straffat mig med ohälsa. Både inre och yttre.
hackeman Postat 5 april 2006 Postat 5 april 2006 Le mot världen och den ler mot dig. Det där är sant. Sprider man glädje och positiv energi så drar man till sig glädje och positiv energi. Good things happen. Och på samma sätt kan man dra till sig negativ energi, vilket jag tror du gör, musik. Sluta att tänka på dina krämpor och poltergeistrar. Sluta bejaka och släppa in skit som inte får dig att må bra. Skärma av, stäng ute allt negativt och tänk positivt. Då slår jag vad om att mycket av din otur och hälsoproblem försvinner.
Umemagnus Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 ok... lite väl tidig ute också, me vafan.. En j**la fest på KMH sätter sina spår...
giggsy Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Nä, jag tänker inte tjuvstarta. Väntar i ett par minuter istället.
hackeman Postat 7 april 2006 Postat 7 april 2006 Hey! Klockan på forumet går ju fel... den kör fortfarande på vintertid. Dumma.
musik (oregistrerad) Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Hej! Vilken del av er kropp skulle ni kunna tänka er att avvara? är nattens ämne. Hoppas nu bara inte att någon är kroppsdysmorfiker, d.v.s. besatt av tanken på att amputera bort en kroppsdel. grapefruktjuice//:musik
golly Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Vore det inte roligare att lägga till en kroppsdel? Ja menar det är ju alltid roligare att få saker än att bli av med något!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.