Jump to content
Annons

Tråd 1 till 5

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat

Kom precis hem från en fest. Just den tjejen jag spanat in blev det rajtan med. Najs! Imorn kommer va en fine day.. Tror jag. Annars blir det Lasse Winterdäck - Kom Änglar all over again..

Gonatt!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Kom precis hem från en fest. Just den tjejen jag spanat in blev det rajtan med. Najs! Imorn kommer va en fine day.. Tror jag. Annars blir det Lasse Winterdäck - Kom Änglar all over again..

Gonatt!

🥰

Kom du hem? Kom inte ni hem?

"Brb, ska bara in på Studios forum en stund...."

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne är:

Hur mycket kan man blöda per timme/per dygn och framförallt hur snabbt bildas nytt blod?

Med tanke på att jag var hos tandläkaren 11-13 och fortfarande blöder ymnigt från tanden som opererats (sågats) bort...

Känner mig nu svag.

🙂

Postat
😮

Kom du hem? Kom inte ni hem?

"Brb, ska bara in på Studios forum en stund...."

Haha, jag kom hem ensam. Hon blev alldeles för full för att vara material att ta med. Men först såg det ljust ut..

Men jag fick ett SMS idag, fastän jag inte gav henne mitt nummer. Bra grejer! 🙂

musik: På dagis lärde jag mina fröknar att om man blöder i munnen så gör det ingenting för då sväljer man det ju så kommer det tillbaka in i kroppen igen.

Så det är ingen fara med dej!

musik (oregistrerad)
Postat

Oh fan! Jag som spottar ut det hela tiden...

🙂

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Det omvända

mot normalt alltså...

🙂

Redigerat av musik
Postat
Oh fan! Jag som spottar ut det hela tiden...

🙂

Ja, då dör du. Svälj!

I bet you say that to all the girls... 😮

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne presenteras redan här och nu, så ni hinner fundera. Vill ni delge ert förslag på nytt kommande ämne eller svara på nattens ämne, så ger jag därför även redan här och nu ut den nya koden till detta rum, vilken är: 6712.

Vilken effekt är den bästa, om man bara kan välja en enda att använda till alla sina låtar på ett kommande cd-projekt??

Alltså: antag att du sitter där och ska spela in ett knippe låtar till en egenproducerad cd. Vilken endaste effekt hade du plockat? Väljer du inte reverb, så kanske du kan fixa reverb på de instrument/sång du vill ha med det på, genom helt naturligt reverb (kyrka/stor sal med högt i tak)... Känner du att du måste ha med wahwah för det fräcka gitarrljudet? Kommer du att välja dist istället? Vad mer än på gitarr kan du använda det egentligen?! Kompressor, kommer det att stanna vid det, eller ska du öva upp din mikteknik istället?

Svårt val kanske - men motivera! Lycka till!

:rolleyes:

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

& Ämnet kvarstår hela helgen, tills det har behandlats färdigt.

Postat
I bet you say that to all the girls... 😮

Ah, så det finns folk som tänker i samma banor som jag.. Jag visste att någon skulle säga så! 😄

Postat
musik: På dagis lärde jag mina fröknar att om man blöder i munnen så gör det ingenting för då sväljer man det ju så kommer det tillbaka in i kroppen igen.

Haha. Det är faktiskt inte sant

Det är farligt även att svälja det. Blodet du sväljer kommer ju inte in i blodomloppet så...

Postat

Det är farligt även att svälja det. Blodet du sväljer kommer ju inte in i blodomloppet så...

Njo... Det är ju delvis sant... Proteinerna och järnet tas ju upp av kroppen vilket gör att det finns möjlighet att tillverka nytt blod i benmärgen.... 😕🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Och tur är det att det inte kommer in i blodomloppet för då skulle man kunna få Rosenfeber. Det är en sjukdom som uppstår då ens egna bakterier befinner sig på en plats där de normalt inte ska vara. Om man t.ex. slickar på fingrarna och tar sig nånstans. Eller tvärtom, slickar nånstans och får det på fingrarna.

Otäck sjukdom, kan vara dödlig.

🙂

Postat

Går era klockor också fel...

musik (oregistrerad)
Postat

JA!

🙂

Postat
JA!

🙂

Mitt plan går 06.30, det är den snart va?

musik (oregistrerad)
Postat

Njaaee...om 10 1/2 timme!!!

🙂

Du väljer Flanging alltså, apropå Trådens ämne?

Postat

Jag är eremit i tanken så jag kör utan klocka..

musik (oregistrerad)
Postat

Ointressant för trådens ämne, men jag tittar på min klockan långt mer än 100 ggr per dag!

🙂

Postat
Ointressant för trådens ämne, men jag tittar på min klockan långt mer än 100 ggr per dag!

Jag tänker på vad klockan är hela tiden....

musik (oregistrerad)
Postat

Nattens ämne är:

Hur stor är sannolikheten att de blå tossor man drar över skorna vid tandläkar- och sjukhusbesök för att undvika att sprida slasket in på salarna återanvänds?

musik (oregistrerad)
Postat

Natti!

Koden...glömmer ni inte va?

😄

Postat
Nattens ämne är:

Hur stor är sannolikheten att de blå tossor man drar över skorna vid tandläkar- och sjukhusbesök för att undvika att sprida slasket in på salarna återanvänds?

Har du bacillskräck??.... 😛

Sannolikheten att de återanvänds är nog stor! Folk slänger ju tillbaka de smutsiga bland de rena... 😄🙂

Postat
Nattens ämne är:

Behåll dom på när du går, och ta inte av dom förrän du kommer hem, så minskar du risken för återanvändning. Eller att tas på allvar för den delen.

musik (oregistrerad)
Postat

Ska man ta av sig dem när man kommer hem? Jag hade på mig dem när jag la mig och har på mig dem även nu när jag skriver detta inlägg. Tänkte lämna tillbaka dem vid nästa besök nu på fredag. Ifall de inte säger annat vill säga. Nog tror jag att de håller längre än vad de flesta verkar tro.

😳

Postat

Haha, jag vet.. Det var ett skämt.. 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.