Jump to content
Annons

Tråd 1 till 5

Recommended Posts

Postat
Fråga dom religiösa, tror oavsett religion; nej du kommer inte till en bättre värld om du tar ditt liv. Ha!

Va!??!

Har ju precis bytt konverterat till islam. Försäljaren sa att jag var garanterad 72 jungfrur hur det än gick. Gick jag på den gamle? 😎

Ah. Det är nog efter uppgraderingen till Islam 2.0. Har hört att den har lite nya features.

Ja, den nya klarar av USB 2.0. Snabbare informationsflöde med andra ord.

HALLULELIJA!

😎😄

Annons
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Kul debatt. Tack.

Ämnesförslag för 2006-02-05 Söndag 3-5:

Om du var tvungen att få en extra kroppsdel, vilken hade du valt?

Ett extra huvud? En extra vänstertumme? Ett extra hjärta? Ett extra ben? Ett extra öga - kanske i nacken? Eller...

😉

:musik

musik (oregistrerad)
Postat

Kom igen! Vad "väljer" du?

:rolleyes:

musik (oregistrerad)
Postat

Förutsättning: Organet/lemmen du väljer fungerar!

😆

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Det gör inget! Jag har bytt lås! 😆

Postat
öhm.. Jag har inte nyckeln!!

Giggsy sa igår att jag hade den! Men visst äre du som har den musik?

Ja, jag trodde du hade den? Har för mig att musik sa det förra veckan? 😕

Men så länge som det hänger post-it lappar på dörren så funkar det ju ändå. 🙂

Postat
Fråga dom religiösa, tror oavsett religion; nej du kommer inte till en bättre värld om du tar ditt liv. Ha!

Va!??!

Har ju precis bytt konverterat till islam. Försäljaren sa att jag var garanterad 72 jungfrur hur det än gick. Gick jag på den gamle? 😕

Ah. Det är nog efter uppgraderingen till Islam 2.0. Har hört att den har lite nya features.

Ja, den nya klarar av USB 2.0. Snabbare informationsflöde med andra ord.

HALLULELIJA!

😆🙂

Mm, kan behövas...

Postat
Nattetråd?

På tal om dig. Kan inte du lägga upp en stafettpinne till snart? Linus påstår sig vara på geiij att göra det, men jag börjar tvivla på honom. Tycker nog att det är dax för Relay Racers att släppa ett nytt alster snart.... eller? 😉

True dat fo raz-mah-taz. Jag måste ju göra nåt med ukelelen!

musik (oregistrerad)
Postat

QUE?

F.ö.: Tack Stefan! Bra "val".

😛

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Nattens ämne för alla vakna:

Detta är mitt receptförslag på god konfekt!

Säg inte snask är ni snälla...det är snuskigt.

Redigerat av musik
Postat

Mornels bästa konfektrecept: ta en lagom stor påse på Ica, fyll den med smaskiga godbitar av olika sorter, betala i kassan.

Postat
Mornels bästa konfektrecept: ta en lagom stor påse på Ica, fyll den med smaskiga godbitar av olika sorter, betala i kassan.

Lägg sedan påsen i solen ett par timmar. Rör om. Ät.

Postat

Va!??!

Har ju precis bytt konverterat till islam. Försäljaren sa att jag var garanterad 72 jungfrur hur det än gick. Gick jag på den gamle? 🙂

http://www.expressen.se/index.jsp?a=519723

Antingen läser Hackeman Expressen?

Eller så läser Expressen forumet?

Eller så är Hackeman egentligen Mats Larsson på Expressen. 🙂

Postat

Va!??!

Har ju precis bytt konverterat till islam. Försäljaren sa att jag var garanterad 72 jungfrur hur det än gick. Gick jag på den gamle? 🙂

http://www.expressen.se/index.jsp?a=519723

Antingen läser Hackeman Expressen?

Eller så läser Expressen forumet?

Eller så är Hackeman egentligen Mats Larsson på Expressen. 😄

Haha, det var som fan! 😄🙂

Ja, jag skrev ju mitt inlägg före Mats Larsson skrev den där artikeln, så jag kan inte ha plagierat honom. Och inte heller ÄR jag Mats Larsson. Så av dina alternativ att välja mellan måste Mats Larsson på Expressen läsa forumet. Inte nog med det, han måste vara reggad för att komma in här i OT. 🙂

Så vem av oss är det som är Mats Larsson då tro? 🙂

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Vem kan det vara?

Tror faktiskt jag sett åtminstone en, kanske två, som kallar sig MATS iaf... Även om de är inne sällan.

🙂

Redigerat av musik
Postat
Hej!

Vem kan det vara?

Tror faktiskt jag sett åtminstone en, kanske två, som kallar sig MATS iaf... Även om de är inne sällan.

🙂

Inlägget var roligare innan du gjorde edit. 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Jo, jag vet, men...

Nattens ämne är: Är yttre skönhet fult?

Med anledning av att en hel del människor i helt olika sammanhang tycks dra till med paralleller om ytlighet när skönheter presenteras, kan detta ämne diskuteras.

Har skönhet överhuvudtaget med ytlighet att göra? Jag kan själv inte alls göra den kopplingen. Är skönhet fult?

strawberry cream, nyupptäckt glass från Häägend. - gott!//:musik

musik (oregistrerad)
Postat

...Glömde meddela koden. Jag har nämligen låtit sätta upp ett sprillans nytt kodlås istället. Det var ju ett himla velande med den där nyckeln till slut...

Koden är 0207. Glöm inte den nu!

🙂

Postat
...Glömde meddela koden. Jag har nämligen låtit sätta upp ett sprillans nytt kodlås istället. Det var ju ett himla velande med den där nyckeln till slut...

Koden är 0207. Glöm inte den nu!

🙂

Lysande med kodlås. Nu blir Pazo lugn också. 😄

Provade postkoden 5766 och se på fan, den funkade! 🙂

Hade hört att den bara funkade öster om Olivedalsgatan nuförtiden.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Sveagatan menar du?

😕

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Nattens ämne är: MAGISKA TRICK.

Länka er fram. Gör testet. Diskutera.

Magiskt trick

Mycket nöje!

😄

Redigerat av musik
Postat

Den här rackarn tror jag skådats tidigare på forumet men det var ett tag sen.

Såg UR om Einstein häromdagen. Fascinerande vad folk kan tänka fram. Framförallt fascinerande att dom har viljan och tålmodigheten att göra det. 🙂

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne, som har sommaranknytning, för er som tänker vara här inatt:

Denna glass är godast, därför att...

Själv gillar jag ett rejält rån från Trumf-glass, med tre kulor: himmmelsk röra, citronsorbet och ännu mer himmelsk röra.

🙂

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Nattens ämne är:

Om man har tre alternativ i programvaran för uppspelning (Windows mapper/E-MU DSP och E-MU 1616 ASIO) och det bara hörs ljud från de två förstnämnda och endast två alternativ för Inspelning (Windows mapper/E-MU DSP)...hur kommer det sig?

😱

Redigerat av musik
Postat
Hej!

Nattens ämne är:

Om man har tre alternativ i programvaran för uppspelning (Windows mapper/E-MU DSP och E-MU 1616 ASIO) och det bara hörs ljud från de två förstnämnda och endast två alternativ för Inspelning (Windows mapper/E-MU DSP)...hur kommer det sig?

😳

Det beror oftast på övernaturliga fenomen, såsom spöken. Sant.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Nattens ämne är:

Denna färgen är fulast, därför att...

Själv säger jag orange. Mest för att den bara passar på apelsiner.

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.