Neosus Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Fråga dom religiösa, tror oavsett religion; nej du kommer inte till en bättre värld om du tar ditt liv. Ha! Va!??! Har ju precis bytt konverterat till islam. Försäljaren sa att jag var garanterad 72 jungfrur hur det än gick. Gick jag på den gamle? 😎 Ah. Det är nog efter uppgraderingen till Islam 2.0. Har hört att den har lite nya features. Ja, den nya klarar av USB 2.0. Snabbare informationsflöde med andra ord. HALLULELIJA! 😎😄
musik (oregistrerad) Postat 4 februari 2006 Postat 4 februari 2006 Hej! Kul debatt. Tack. Ämnesförslag för 2006-02-05 Söndag 3-5: Om du var tvungen att få en extra kroppsdel, vilken hade du valt? Ett extra huvud? En extra vänstertumme? Ett extra hjärta? Ett extra ben? Ett extra öga - kanske i nacken? Eller... 😉 :musik
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Förutsättning: Organet/lemmen du väljer fungerar! 😆
Pazo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 öhm.. Jag har inte nyckeln!! Giggsy sa igår att jag hade den! Men visst äre du som har den musik?
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Hej! Det gör inget! Jag har bytt lås! 😆
giggsy Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 öhm.. Jag har inte nyckeln!!Giggsy sa igår att jag hade den! Men visst äre du som har den musik? Ja, jag trodde du hade den? Har för mig att musik sa det förra veckan? 😕 Men så länge som det hänger post-it lappar på dörren så funkar det ju ändå. 🙂
giggsy Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Fråga dom religiösa, tror oavsett religion; nej du kommer inte till en bättre värld om du tar ditt liv. Ha! Va!??! Har ju precis bytt konverterat till islam. Försäljaren sa att jag var garanterad 72 jungfrur hur det än gick. Gick jag på den gamle? 😕 Ah. Det är nog efter uppgraderingen till Islam 2.0. Har hört att den har lite nya features. Ja, den nya klarar av USB 2.0. Snabbare informationsflöde med andra ord. HALLULELIJA! 😆🙂 Mm, kan behövas...
Coffeemidget Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Nattetråd? På tal om dig. Kan inte du lägga upp en stafettpinne till snart? Linus påstår sig vara på geiij att göra det, men jag börjar tvivla på honom. Tycker nog att det är dax för Relay Racers att släppa ett nytt alster snart.... eller? 😉 True dat fo raz-mah-taz. Jag måste ju göra nåt med ukelelen!
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 QUE? F.ö.: Tack Stefan! Bra "val". 😛 :musik
musik (oregistrerad) Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 (redigerat) Hej! Nattens ämne för alla vakna: Detta är mitt receptförslag på god konfekt! :musik Säg inte snask är ni snälla...det är snuskigt. Redigerat 5 februari 2006 av musik
Danabacken Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Jag vill ha ett extra öga, på typ benet eller nåt. 😏 Jag ska bli spion. 😎
mornel Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Mornels bästa konfektrecept: ta en lagom stor påse på Ica, fyll den med smaskiga godbitar av olika sorter, betala i kassan.
giggsy Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Mornels bästa konfektrecept: ta en lagom stor påse på Ica, fyll den med smaskiga godbitar av olika sorter, betala i kassan. Lägg sedan påsen i solen ett par timmar. Rör om. Ät.
giggsy Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Fråga dom religiösa, tror oavsett religion; nej du kommer inte till en bättre värld om du tar ditt liv. Ha! Va!??! Har ju precis bytt konverterat till islam. Försäljaren sa att jag var garanterad 72 jungfrur hur det än gick. Gick jag på den gamle? 🙂 Ah. Det är nog efter uppgraderingen till Islam 2.0. Har hört att den har lite nya features. http://www.expressen.se/index.jsp?a=519723 Antingen läser Hackeman Expressen? Eller så läser Expressen forumet? Eller så är Hackeman egentligen Mats Larsson på Expressen. 🙂
hackeman Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Fråga dom religiösa, tror oavsett religion; nej du kommer inte till en bättre värld om du tar ditt liv. Ha! Va!??! Har ju precis bytt konverterat till islam. Försäljaren sa att jag var garanterad 72 jungfrur hur det än gick. Gick jag på den gamle? 🙂 Ah. Det är nog efter uppgraderingen till Islam 2.0. Har hört att den har lite nya features. http://www.expressen.se/index.jsp?a=519723 Antingen läser Hackeman Expressen? Eller så läser Expressen forumet? Eller så är Hackeman egentligen Mats Larsson på Expressen. 😄 Haha, det var som fan! 😄🙂 Ja, jag skrev ju mitt inlägg före Mats Larsson skrev den där artikeln, så jag kan inte ha plagierat honom. Och inte heller ÄR jag Mats Larsson. Så av dina alternativ att välja mellan måste Mats Larsson på Expressen läsa forumet. Inte nog med det, han måste vara reggad för att komma in här i OT. 🙂 Så vem av oss är det som är Mats Larsson då tro? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) Hej! Vem kan det vara? Tror faktiskt jag sett åtminstone en, kanske två, som kallar sig MATS iaf... Även om de är inne sällan. 🙂 Redigerat 6 februari 2006 av musik
hackeman Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Hej! Vem kan det vara? Tror faktiskt jag sett åtminstone en, kanske två, som kallar sig MATS iaf... Även om de är inne sällan. 🙂 Inlägget var roligare innan du gjorde edit. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Jo, jag vet, men... Nattens ämne är: Är yttre skönhet fult? Med anledning av att en hel del människor i helt olika sammanhang tycks dra till med paralleller om ytlighet när skönheter presenteras, kan detta ämne diskuteras. Har skönhet överhuvudtaget med ytlighet att göra? Jag kan själv inte alls göra den kopplingen. Är skönhet fult? strawberry cream, nyupptäckt glass från Häägend. - gott!//:musik
musik (oregistrerad) Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 ...Glömde meddela koden. Jag har nämligen låtit sätta upp ett sprillans nytt kodlås istället. Det var ju ett himla velande med den där nyckeln till slut... Koden är 0207. Glöm inte den nu! 🙂 :musik
giggsy Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 ...Glömde meddela koden. Jag har nämligen låtit sätta upp ett sprillans nytt kodlås istället. Det var ju ett himla velande med den där nyckeln till slut... Koden är 0207. Glöm inte den nu! 🙂 :musik Lysande med kodlås. Nu blir Pazo lugn också. 😄 Provade postkoden 5766 och se på fan, den funkade! 🙂 Hade hört att den bara funkade öster om Olivedalsgatan nuförtiden.
musik (oregistrerad) Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 (redigerat) Hej! Nattens ämne är: MAGISKA TRICK. Länka er fram. Gör testet. Diskutera. Magiskt trick Mycket nöje! 😄 Redigerat 8 februari 2006 av musik
giggsy Postat 8 februari 2006 Postat 8 februari 2006 Den här rackarn tror jag skådats tidigare på forumet men det var ett tag sen. Såg UR om Einstein häromdagen. Fascinerande vad folk kan tänka fram. Framförallt fascinerande att dom har viljan och tålmodigheten att göra det. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 9 februari 2006 Postat 9 februari 2006 Hej! Nattens ämne, som har sommaranknytning, för er som tänker vara här inatt: Denna glass är godast, därför att... Själv gillar jag ett rejält rån från Trumf-glass, med tre kulor: himmmelsk röra, citronsorbet och ännu mer himmelsk röra. 🙂 :musik
musik (oregistrerad) Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 (redigerat) Hej! Nattens ämne är: Om man har tre alternativ i programvaran för uppspelning (Windows mapper/E-MU DSP och E-MU 1616 ASIO) och det bara hörs ljud från de två förstnämnda och endast två alternativ för Inspelning (Windows mapper/E-MU DSP)...hur kommer det sig? 😱 Redigerat 12 februari 2006 av musik
hackeman Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Hej! Nattens ämne är: Om man har tre alternativ i programvaran för uppspelning (Windows mapper/E-MU DSP och E-MU 1616 ASIO) och det bara hörs ljud från de två förstnämnda och endast två alternativ för Inspelning (Windows mapper/E-MU DSP)...hur kommer det sig? 😳 Det beror oftast på övernaturliga fenomen, såsom spöken. Sant.
musik (oregistrerad) Postat 13 februari 2006 Postat 13 februari 2006 Hej! Nattens ämne är: Denna färgen är fulast, därför att... Själv säger jag orange. Mest för att den bara passar på apelsiner. 😆 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.