musik (oregistrerad) Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Hej! Nattens ämne är: Hur blir vädret i de centrala delarna av Göteborg om tio timmar? 😆 cheerios//:musik
musik (oregistrerad) Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 God natt! Hoppas jag. 😆 Psssttt....Pazo, lägger nyckeln här... *pekar*
giggsy Postat 28 januari 2006 Postat 28 januari 2006 Hej! Nattens ämne är: Hur blir vädret i de centrala delarna av Göteborg om tio timmar? 😳 cheerios//:musik Knackar!!!!!!!! Fan, om man ändå var betrodd med nyckeln... Nåväl, skriver en lapp och hänger på dörren istället: Hej! Här var ingen hemma. Tänkte bara säga att mittemot Göteborg, precis på andra sidan landet, dvs i Västervik misstänker jag att det blir svinkallt om tio timmar. det var i alla fall ohyggligt kallt på cykeln hem från puben... Men jävlar vad glöggen bet ikväll!!!
giggsy Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Ödsligt värre... 😎 Inget som normalt oroar mig. Däremot har inte musik delgett oss nattens ämne. Det ser jag som betydligt mer nagelbitande! 🙂
Valdez Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Ödsligt värre... 😎 Inget som normalt oroar mig. Däremot har inte musik delgett oss nattens ämne. Det ser jag som betydligt mer nagelbitande! 🙂 Ja...jo tänkte så oxå!....öhhh... var är musik?
hackeman Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hallåja... typ 10 minuter kvar lixom asså va. 😎
musik (oregistrerad) Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Hej! Men alltså, va...eehhh....jag har överlämnat åt er andra att komma med förslag på ämnen...och detta närsomhelst under dagen. Man kan lämna ett ämne under morgonen t.ex. Dessutom, Pazo har fått uppdraget att förvalta nyckeln (och därför kanske också sköta insläpp och utsläpp om det behövs)... Själv gör jag enstaka gästspel fr.o.m. nu. 🙂 memorex cd-r print 48x//:musik p.s. när kon inte längre står i boxen, eller nåt sånt... d.s.
musik (oregistrerad) Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Hej! Ok, jag ska vara hygglig innan jag slafar. Jag bidrar med ett ämne för natten: Vad skiljer många av "de amerikanska sporterna" från alla andra sporter? 😲 glas//:musik
hackeman Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Vad skiljer många av "de amerikanska sporterna" från alla andra sporter? Det är bara feta människor som tittar på?
musik (oregistrerad) Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Hej! Kan vara så. Men jag tänkte mer på att baseball, amerikansk fotboll, basket, ishockey - alla är sporter som kännetecknas av avbrott och explosivitet. Man kanske BLIR fet då? Så det passar deras kultur...jämfört med orientering, terränglöpning, marathon, bandy, vanlig fotboll...etc. :musik
musik (oregistrerad) Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 (redigerat) Hej! Det påminner mig om att det kommer en ny natt och därmed ett nytt ämne. Jag ger det redan nu, eftersom ingen annan kommit upp med ett ämne för 2006-01-31: Var går gränsen för hur många smaker som kan finnas för ett mineralvatten eller för fyllningen hos ett kex? Har det gått en hysteri i detta med smakframställning? Säljer de olika varianterna lika mycket? Vilka smaker favoriseras rimligen? Säljer trots allt naturellt mineralvatten och Ballerina "Original" bäst? Själv är jag sådan att jag alltid vill testa varje ny smak åtminstone en gång - oavsett om det handlar om kex, mineralvatten, thé, choklad, glass... Är det vanligt? Är ni likadana, eller håller ni er till originalet/det som kom först? :musik Redigerat 30 januari 2006 av musik
Majken Postat 30 januari 2006 Postat 30 januari 2006 Omväxling förnöjer sa Bill Clinton.. Ehh nähä.. Klart man måste testa nya smaker. Speciellt Ballerina-kex eftersom originalen aldrig varit särskilt goda. Singoalla skare va! Men varför har vi inte Oreo i Sverige? Som svar på din fråga: Det går bara att göra tre smaker på mineralvatten "Ramlösa-gott" "Loka-sådär" och "Annat-usch". I kex finns dock inga begränsningar. Mitt paket Brago Fullkorn bevisar min tes. /Majken
musik (oregistrerad) Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Hej! Majken...jag fingrade på den där Brago Fullkorn i affären idag faktiskt. Det var första gången jag såg den. I ren protest köpte jag den dock inte! Fullkorn stod det, nyttigt tänkte jag då. Men så såg jag att sockerhalten var 21% och fettmängden 18%, eller nåt i den stilen. Då fick det vara. Inte för att den godaste sorten Brago Original är sundare, men kallar de den fulkorn, så... Ballerina Original är klart godast av Ballerinasorterna! Gällande Mineralvatten så har jag testat alla Loka/Vichy Nouveau-sorterna, tror jag, men naturligtvis inte med ev melon inblandat eftersom det får mig att vomera. Jag föredrar dock Vittel eller Evian. Naturligt, mineralrikt, äkta och framförallt UTAN kolsyra. Lion från Nestlé Original Choklad är god, men den blå med peanut är inte heller dum. Bland GB Glasspaket är Hasselnötsglass med chokladrippel min favorit. 😱 Lika kallt ute som i mitt frysskåp!//:musik
Majken Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Har du testat mineralvatten med gurksmak? För det är nog det bedrövligaste jag nånsin druckit. Tvi vale vilket satans rävgift. /Majken
Neosus Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Har du testat mineralvatten med gurksmak? För det är nog det bedrövligaste jag nånsin druckit. Tvi vale vilket satans rävgift. /Majken Citron brukar jag hålla mig till. Eller naturell.. 😱
Neosus Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 (redigerat) Ballerina Original är klart godast av Ballerinasorterna! Jag kan trycka i mig hur många som helst. Och mjölk.. 😱 Undernärd//:Grahn Redigerat 31 januari 2006 av Grahn
Majken Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Undernärd//:Grahn Är inte det en tall? 😱 /Majken
musik (oregistrerad) Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 (redigerat) Hej! Eftersom jag har blivit förkyld ska jag äta lite, se på Kim Novak och sedan bädda ned mig. Därför presenterar jag redan nu nattens ämne i denna tråd: Det har blivit inne och allmänt accepterat tycks det att säga att man inte blir förkyld av kyla. Antag då att du ställer dig barfota och halvnaken nere på gården/ute i trädgården hela natten, under det att det är ett antal minusgrader. Som i natt till exempel. Jag kan nästan slå vad om att du är sjuk i morgon bitti! Vad kallas då den sjukdomen om inte förkylning? Fråga: Kan man alltså bli förkyld av nedkylning? 😛 blev omgående förkyld av nedkylning under promenad igår//:musik Redigerat 31 januari 2006 av musik
musik (oregistrerad) Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Pazo??? *lägger nyckeln här hursomhelst* alvedon?//:musik
Majken Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Jag har för mig att kylan minskar kroppstemperaturen. Och att den minskade kroppstemperaturen leder till ett sänkt immunförsvar. Vilket i sin tur leder till att man inte kan stå mot de vanliga förskylningsbakterierna. Borde vi inte kunna testa det här? Vi behöver Hacke, Grahn och Viktor. Det borde räcka med att de står ute naken fram till söndag. Sen kan vi göra en sammanfattning på mådag där vi tittar om jag som suttit innte blivit förkyld eller de som stått ute. På så vis kan vi krossa myten en gång för alla. /Majken
Neosus Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Jag kan prova och se vad som händer en vacker dag... 😎
hackeman Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Borde vi inte kunna testa det här? Vi behöver Hacke, Grahn och Viktor. Det borde räcka med att de står ute naken fram till söndag. Ok, det räcker några timmar faktiskt. Jag står just nu naken med laptopen på terassen och har gjort så i snart 4,5 timmar. Det är fruktansvärt KALLT!!! 😎 Men framförallt så rinner nosen och jag nyser gång på gång. Mao JAG ÄR FÖRKYLD!
hackeman Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Jag kan prova och se vad som händer en vacker dag... 😎 Om det är en vacker dag lär du ju inte frysa och inte heller bli förkyld. Din mes! Kuta nu ut naken i nattkylan och kela med älgar så vi får se vad som händer.. hehe.
Majken Postat 1 februari 2006 Postat 1 februari 2006 Hacke, går du och lägger dig den här tiden eller har du nyss klivit upp? /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.