musik (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hej! Funkade inte pillret, Hackeman? Vad i helvete! :musik
hackeman Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Ärligt talat... jag har hämtat ut tabletterna (Stilnoct), men bävar för att ta dem. Låg och läste Första hjälpen för insidan igår och blev ännu mer avskräckt från sömnmedel, lugnande, antidepresiva, etc än vad jag redan var. Har öht svårt för mediciner som påverkar psyket, delvis pga att jag fick en otäck snetändning på morfin (m.m.) en gång. Dessutom är det rätt skönt att ha sin egen tid några timmar på natten. Kan varmt rekommendera den där boken förresten.
hackeman Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Men jag skulle egentligen behöva sova förstås...
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Men jag skulle egentligen behöva sova förstås... "Brott och straff" är ett sömnmedel som inte påverkar psyket lika mycket. Dock tror jag att jag har börjat bli immun... kanske till och med lite lätt beroende.
musik (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hej! Hackeman: förstår dig till fullo! Prova gärna alternativa metoder först! Påminnelse: att tänka på att man måste sova är det sämsta man kan göra, då hjälper inte ens starka sömnpiller. Det ska komma naturligt... God Luck! :musik
hackeman Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Men jag skulle egentligen behöva sova förstås... "Brott och straff" är ett sömnmedel som inte påverkar psyket lika mycket. Dock tror jag att jag har börjat bli immun... kanske till och med lite lätt beroende. Ehh... "brott och straff"? Va e de för sömnmedel? 😳 Det verkar ju inte funka speciellt bra eftersom du hänger här. 😆
musik (oregistrerad) Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Nä fan, nu måste jag sova!! Nä, visst nej, så fick jag ju inte tänka... :musik
hackeman Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Hej! Hackeman: förstår dig till fullo! Prova gärna alternativa metoder först! Påminnelse: att tänka på att man måste sova är det sämsta man kan göra, då hjälper inte ens starka sömnpiller. Det ska komma naturligt... God Luck! :musik Tack. Och jag vet. Sen börjar man istället att tänka på att man inte får tänka på att man måste sova.
Pico Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Men jag skulle egentligen behöva sova förstås... "Brott och straff" är ett sömnmedel som inte påverkar psyket lika mycket. Dock tror jag att jag har börjat bli immun... kanske till och med lite lätt beroende. Ehh... "brott och straff"? Va e de för sömnmedel? 😳 Det verkar ju inte funka speciellt bra eftersom du hänger här. 😆 Du vet, en av Dostojevskijs tegelstenar.. (Trött, kan inte avgöra om det var en seriös fråga eller om du driver med mig) Den är rätt jobbig ivf, fast den har börjat bli intressant.. så den funkar inte som sömnmedel längre. Var så jag menade...
hackeman Postat 13 januari 2006 Postat 13 januari 2006 Men jag skulle egentligen behöva sova förstås... "Brott och straff" är ett sömnmedel som inte påverkar psyket lika mycket. Dock tror jag att jag har börjat bli immun... kanske till och med lite lätt beroende. Ehh... "brott och straff"? Va e de för sömnmedel? 😳 Det verkar ju inte funka speciellt bra eftersom du hänger här. 😆 Du vet, en av Dostojevskijs tegelstenar.. (Trött, kan inte avgöra om det var en seriös fråga eller om du driver med mig) Den är rätt jobbig ivf, fast den har börjat bli intressant.. så den funkar inte som sömnmedel längre. Var så jag menade... Haha. Uppenbarligen är jag oxå trött, jag kopplade inte alls. 😆
Valdez Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 (redigerat) Hoppar in här o säger godnatt...hahah läst så ögonen trillar ihop! sen var det ändå ingen här... 🙂🙂😆 Redigerat 14 januari 2006 av Valdez
hackeman Postat 14 januari 2006 Postat 14 januari 2006 Hoppar in här o säger godnatt...hahah läst så ögonen trillar ihop!sen var det ändå ingen här... 🙂😆😆 Jag är här. Du är tidig. 🙂
musik (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Hej! Nattens ämne är: Varför har människor hår? dvd:s//:musik
musik (oregistrerad) Postat 15 januari 2006 Postat 15 januari 2006 Hej! *Kikar bara in för att se hur den fantastiska debatten har avlöpt i natt och för att låsa dörren efter oss* 😎 :musik
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Hej! Jepp Pazo trummismannen, jag tog nyckeln, men enbart för att meddela nattens ämne och lämna den här bredvid asken med SRAM-minnen: Vilket är ert värsta mönstertrauma? Jag börjar. Det är bivaxkakor. Ser jag en sådan, med det där avskyvärda mönstret, så mår jag riktigt illa. Ett tag hade jag mardrömmar om dem och vaknade kallsvettig med hjärtklappning flera gånger på en vecka. Bivaxkakor är nog det jag är allra mest rädd för! Go' natt! honung är dessutom inte ens gott!//:musik
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Mmm...jag har blivit rådd av flera personer att gå i regressionsterapi för detta. Ni vet sån där behandling där man med hjälp av terapeuten går tillbaka till sina tidigare liv. Jag kanske var ett bi som fastnade i kleten!? 😄 :musik
Pazo Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Mmm...jag har blivit rådd av flera personer att gå i regressionsterapi för detta. Ni vet sån där behandling där man med hjälp av terapeuten går tillbaka till sina tidigare liv. Jag kanske var ett bi som fastnade i kleten!? 😄 :musik hahahah! Försöker koma på något mönster man kanske känner sig lite obekväm med, men hitills inget... Spåna på lite mönster åt mig kanske? 😄
musik (oregistrerad) Postat 16 januari 2006 Postat 16 januari 2006 Löjligt med förslag till Pazo, egentligen måste han komma på't själv, men: * Franska bomullsklänningar, svart botten med vita prickar? * Russin? * Vidbrända brysselkål? * Pyrit? * Transparenta boxar eller skor? * Grov tweed? * Orange bilar? * Äggplockartänger i metall? * Sekundvisare på väggklockor? * Hörlurar med geléskadade muffar? * Blankslitna handskar? * Badmintonrackets med söndriga strängar? * Tidningar med tryck på papper som verkar ha fläckar med hundskit? 😄😄😄 :musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.