Jump to content
Annons

Tråd 1 till 5

musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Dom små jävlarna? Du menar inte dem som förekommer i mina mardrömmar, som jag förvisso har katastrofalt sällan.

Det leder mig in redan nu på nattens ämne:

Vilka är era mardrömmar?

Jag kan börja att berätta om min speciella mardöm (en av dem alltså). Det handlar om smådjävlar med horn, vassa tänder och eldgafflar. De är cirka 10 cm korta och har fisblek hud eller så är de gröna eller orangeröda, med människoliknande huvud och bakåtslickat hår. Det är ett rätt stort antal av dem och så sitter de på min kropp när jag ska till att vakna. De glufsar i sig av mitt kött, dvs. min hud, bindväv, blod och organ... Det känns som om de är precis överallt. Som blodiglar, om man föreställer sig. När de tuggar och äter så spyr de sedan upp innehållet i små oansenliga portioner, vilka de gladeligen slickar i sig på nytt. Så håller de på så... Som småfåglar kan göra när de hamstrar för att sedan mata sina ungar. Deras bett svider och bränner i drömmen.

😉

:musik

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Inga mardrömmar? Ok...

Nattens ämne är:

Vad tycker ni att ni måste tvätta av er i vatten av, då servetter inte räcker till?

Kyckling? När ni handtvättat kläder i Y3? När ni dammsugit?

Redigerat av musik
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Nattens ämne är:

Hur bra var förstedomaren mellan hemmalaget Stoke och bortalaget Coventry i kvällens match i den engelska andradivisionen och tillbaka kallad the Championship, på en skala mellan 1 och 10, där 1 betyder helrubbad och 10 innebär att du tycker att han var ett as?

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Nattens ämne är:

Hur tänker tokreligiösa sekunderna efter att de på bröllopsnatten haft sex för första gången?

Trådtips: Surikatmamma

p.s Se även föregående ämne - det var dåligt med svar där, tycker jag... d.s.

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Dom små jävlarna? Du menar inte dem som förekommer i mina mardrömmar, som jag förvisso har katastrofalt sällan.

Det leder mig in redan nu på nattens ämne:

Vilka är era mardrömmar?

Jag kan börja att berätta om min speciella mardöm (en av dem alltså). Det handlar om smådjävlar med horn, vassa tänder och eldgafflar. De är cirka 10 cm korta och har fisblek hud eller så är de gröna eller orangeröda, med människoliknande huvud och bakåtslickat hår. Det är ett rätt stort antal av dem och så sitter de på min kropp när jag ska till att vakna. De glufsar i sig av mitt kött, dvs. min hud, bindväv, blod och organ... Det känns som om de är precis överallt. Som blodiglar, om man föreställer sig. När de tuggar och äter så spyr de sedan upp innehållet i små oansenliga portioner, vilka de gladeligen slickar i sig på nytt. Så håller de på så... Som småfåglar kan göra när de hamstrar för att sedan mata sina ungar. Deras bett svider och bränner i drömmen.

😉

Detta är ett ämne jag skulle önskat någon mer skrev om... *snyft*

😏

Dela på andra sajter

Haha, hur har jag kunnat missa den här tråden?

På tal om en gammal fråga så har jag varit på förförfest flera gånger! Dra till en kompis och dricka några öl och spela tvspel ett par timmar innan man går till förfesten. Efterefterfest också nu när jag tänker efter.

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Detta är en guldgruva att ösa ur, med trådämnen...

Vad får jag allt ifrån?

😏

efterefterefterefter andra trådar...

Dela på andra sajter

Varför är kompbandet på Idol så dåliga? Antar att de inte ska sno uppmärksamhet från idolen men seriöst som det är nu gör de ju att allt låter skit!

Ok det är kanske svårt att repa in ett gäng låtar på en vecka men herregud det ska väl ändå vara proffs som spelar där? På tv?

Dela på andra sajter

Varför är kompbandet på Idol så dåliga? Antar att de inte ska sno uppmärksamhet från idolen men seriöst som det är nu gör de ju att allt låter skit!

Ok det är kanske svårt att repa in ett gäng låtar på en vecka men herregud det ska väl ändå vara proffs som spelar där? På tv?

Nä det är inte svårt å sätta så få låtar på en vecka.

Dela på andra sajter

Har faktiskt inte tänkt på att bandet är så usla. Men det beror nog på falsksången från idolerna. Allvarligt talat - är det inte katastrofalt låg nivå på årets finalister? Och varför i helvete bryr jag mig?

Jo det är katastrofalt låg nivå (med vissa untantag), men jag hejar på Felicia för att hon är så snygg.

Pazo: Nä jag vet alltså, jag har repat in nästan 30 låtar på två veckor till en musikal. Visst det lät inte så bra alla gånger men jag är inte proffs heller, lite nivå får det väl fan vara. Dåligheten har alltid stört mig men idag när det var motown-tema så blev det så påträngande osvängigt att jag bara var tvungen att ta upp det i Tråd 1 till 5.

Dela på andra sajter

bump

Senaste ämnet gäller. Narcissisten har fått för mycket uppmärksamhet som liten och masochisten tvärtom. Kan det vara så att herr och fru narcissos får masochistbarn (eftersom de bryr sig mer om sig själva än sina ungar) och vice versa? Iofs låter det inte vettigt att masochister skulle uppmärksamma sina barn mer än andra, liksom var är logiken i det?

Edit: Fast nu var jag inte alls psykologisk.

Redigerat av surikatmamma
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Nattens ämne:

Bör man diska när man inte har nåt att äta på längre?

Ja, det skulle jag vilja säga att man bör göra (även om jag inte utövar denna glömda konst själv.) Eller jo, jag diskar bara det jag behöver, vilket såklart resulterar i ett smärre berg av köksdon. Fast egentligen kanske man bara skulle köpa nya grejor när man behöver det? 😄 Eller helt enkelt köpa en diskmaskin. Nåja.

Natti.

Dela på andra sajter

Nattens ämne:

Bör man diska när man inte har nåt att äta på längre?

Ja, det skulle jag vilja säga att man bör göra (även om jag inte utövar denna glömda konst själv.) Eller jo, jag diskar bara det jag behöver, vilket såklart resulterar i ett smärre berg av köksdon. Fast egentligen kanske man bara skulle köpa nya grejor när man behöver det? 😄 Eller helt enkelt köpa en diskmaskin. Nåja.

Natti.

Man bör diska innan...att vakna och gå ut till ett rent kök är underbart.

Redigerat av Zyan
Dela på andra sajter

Jag brukar vänta tills jag har väldigt mycket disk innan jag diskar, men det är egentligen ganska jobbigt att göra så. Nuförtiden har jag börjat ta tag i mig själv efter att jag ätit och tänkt att det tar ju faktiskt inte så lång tid att diska så jag gör det direkt. Funkar ibland och efteråt känner jag mig duktig!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.