musik (oregistrerad) Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 Fascinerande! 😳 Känner in doften i rummet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Ho ho? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Ho ho? 😄 Ho ho ... ho ho ... ho ho? Det är så tomt här så det ekar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Ho ho? 😄 Ho ho ... ho ho ... ho ho? Det är så tomt här så det ekar. In med mer folk här så vi får lite vettig dämpning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 Ho ho? 😄 Ho ho ... ho ho ... ho ho? Det är så tomt här så det ekar. In med mer folk här så vi får lite vettig dämpning! Fixat. Dom kommer med morgontåget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Gomorron! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 morgon! Och vilken härlig morgon sen! Adventsljustakarna lyser och tomtarna leker, snart är det jul. Sen är julen över och då är det snart vår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Ja, hallå! Det är jag igen! Tänkte bara höra vad som står på! Ta ett steg till vänster och ett till höger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 men du Eternal, har du inte lussat klart snart? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Tiddelipom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Tiddelipompom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Oj... ingen har skrivit här på ett tag.... jag får ta mig ansvaret då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Nehe! Skit i ett då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Snark, nu blir det 3 goda smörgåsar och en fin film - Sov så götter ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Snark, nu blir det 3 goda smörgåsar och en fin film - Sov så götter ! natti! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 (redigerat) Hej! *öppnar dörren som numera är läderklädd på insidan, för att stänga inne störande ljud. Så porrigt... * Nattens ämne är: Varför bär de flesta blinda svarta glasögon när de ändå inte ser? KRISTINA: Jag vet inte vad jag ändrade... Redigerat 18 december 2005 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 Hej! *öppnar dörren som numera är läderklädd på insidan, för att stänga inne störande ljud. Så porrigt... * Nattens ämne är: Varför bär de flesta blinda svarta glasögon när de ändå inte ser? KRISTINA: Jag vet inte vad jag ändrade... För att om de inte hade glasögon skulle de inte kunna slå folk på smalbenen med de där käpparna. 😠 (Alltså, hade jag sprungit runt med vit käpp och viftat så hade folk troligen blivit arga på mig om jag slog dem... men hade jag på mig svarta solglasögon skulle de säkert tänka 2 ggr.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 Här var det halabaloo minsann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Nä, det var det inte. Synd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Inte nu heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Näe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Har suttit och spelat FarCry på Xbox tills nu. Kul, men dumt. Ska upp om drygt 3 timmar. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
giggsy Postat 20 december 2005 Dela Postat 20 december 2005 Vet inte vad det är men det måste va kuligare än att sova? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Hej! Nattens ämne är Vilken är den mest överskattade skådespelaren? Gene Hackman? Humphrey Bogart? Madonna? :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Madonna!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Hej! *öppnar dörren som numera är läderklädd på insidan, för att stänga inne störande ljud. Så porrigt... * Nattens ämne är: Varför bär de flesta blinda svarta glasögon när de ändå inte ser? KRISTINA: Jag vet inte vad jag ändrade... FEL TID PÅ INLÄGGET: De har solglasögon för att inte skada ögonen. Blinda vet ju inte om de stirrar rakt in i solen. Skulle de göra det av misstag så skulle de bränna sönder ögonen. Och det är inte så trevligt. Därför bär de solglasögon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Gene Hackman? Hallådär. Var inte dum mot min släkting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Gene Hackman? Hallådär. Var inte dum mot min släkting. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Hej! Skriver som en följd av Pazos inlägg i föregående nattliga ämne om blinda och glasögon. Även jag på "fel" tid. Ville bara tacka för förklaringen! Vet dock en del blinda som "aldrig" bär jättesvarta glasögon (Jeff Healey, gitarristen t.ex.). Dessa kanske dock har en viss ledsyn då åtminstone? Tacksam för svaret, vilket också påminner oss alla om att inte titta rakt in i solen för ofta. För mycket ljus leder ju under lång tid till grumling av linsen (grå starr) om inte annat. Och för lite ljus kan leda till nedsatt cirkulation och i förlängningen ökat tryck i ögat (glaukom=grön starr), även om medicinering är en vanligare orsak. 🙂 Hackeman: Är inte Gene det svarta fåret, som tvingades stava annorlunda och allt?... 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 december 2005 Dela Postat 21 december 2005 Hackeman: Är inte Gene det svarta fåret, som tvingades stava annorlunda och allt?... 🙂 Eller är jag det? Heter jag egentligen Hackman eller heter han egentligen Gene Hackeman? Den du. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.