Neko Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 (redigerat) Jag skulle vilja ha möjligheten att ändra inlägg på ett sånt sätt som på så många andra forum. Till exempel KVR. Där kan man ändra sin ämnesbeskrivning, vilket inte går här. Rätt trist om man skriver fel eller så. Kan väl inte vara så svårt att ordna? 🙂 Redigerat 27 april 2004 av Neko
Mossman Postat 20 maj 2004 Postat 20 maj 2004 Kan man inte ändra sitt nickname? Jag känner mig missnöjd med mitt. Jag är bara naken 3/4 av dagen. resten av tiden har jag täcke på mig. 🙂
Mossman Postat 20 maj 2004 Postat 20 maj 2004 Är det nakenjanne vi har på forumen? 🙂 Nej som tur är inte.. det enda instrument han klarar av att spela är väl skinnflöjt 😆
Neko Postat 20 maj 2004 Trådstartare Postat 20 maj 2004 LOL 😆 Nej men jag håller med. Sen vill jag lägga in grejjor i kalendern med, men det går inte heller 🙂
Lundin Postat 20 maj 2004 Postat 20 maj 2004 Neko..du har ju en stor tuff banner..räcker inte det?? 🙁 jo..vissa finesser saknas för att man ska kunna sladda runt obehindrat på tangentbordet... /D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.