Neko Postat 27 april 2004 Dela Postat 27 april 2004 (redigerat) Kunde inte lägga in i kalendern, så jag skriver in här istället (Sneglar mot ADMIN...) Lägger in den nuvarande listan på Artister, och jag måste säga att jag personligen hittar några riktigt intressanta namn: Wolfsheim, Karl Bartos, Skinny Puppy. Mer info kan du hitta på Galaxen, som är Arvikafestivalens hemsida. Allied Vision (e) Bamboo Forest (fr) Blanka Broder Daniel Burst C.Aarmé Chandra Cradle Of Filth (uk) DJ Antaro (d) DJ D-Nox (d) DJ Dimitri (uk) DJ Pushava (d) Deportees Disco Volante Eskobar Etnoscope Faithless(uk) Faithless(uk) Fixmer/McCarthy (fr/uk) Gustav & The Seasick Sailors Her Majesty Iris (us) Jens Lekman Karl Bartos (d) Laakso Lolita Stasi Collective Lustans Lakejer Magnet (n) Marit Bergman Meshuggah Moonbabies My Dying Bride (uk) Olle Ljungström Patrick Wolf (uk) Richard Reagh & wwnb2 SUB6 (isr) Sara Noxx (d) Seventribe Skinny Puppy (can) Sophie Rimheden Space Tribe (aus) Spektralized (n) Strip Music Sturm Café The Accidents The Immortal Lee County Killers (us) The Legends The Low Frequency In Stereo (n) The Soundtrack of Our Lives The Sweetbacks Universal Poplab Vive La Fête (🙂 Weeping Willows Wolfsheim (d) Wízzy Noise (gr) Redigerat 27 april 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sepejens Postat 27 april 2004 Dela Postat 27 april 2004 Meshuggah Värt att åka dit bara därför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 27 april 2004 Dela Postat 27 april 2004 Cradle Of Filth: då får det nog bli en tripp dit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 27 april 2004 Dela Postat 27 april 2004 Karl Bartos (d) Yeah! ... en gammal Kraftwerk'are ... tycker dock han kunde dyka upp i göteborg.. men men .. "we want 15 minutes of fame... " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.