strobanik Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag detta är en låt från mitt band Giantess nya EP, som håller på att spelas in just nu. vore fint att höra lite tyckningar ur mix-synpunkt, vad ni stör er på, och vad ni tycker är bra. hemsida: giantess.se tackar på förhand, ha't! Edit: flyttad tråd från Mixning/mastering Redigerat 17 november 2005 av Lundin
Lundin Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 (redigerat) Låter 60 /70-tal och hyffsat ruffigt.. svaj-sången sänker betyget lite, men å andra sidan kan det vara mixens fel o inte sången i sig.. Lyssnar i små högtalare så någon helhetsreferens är svårt att ge, men jag gillade stuket..fick lite Rainbow-vibbar t.om.. kill the king, lady of the lake.. shit måste plocka fram vinylen känner jag.. Mixa rent mixen så kan det härna bli riktigt trefvligt.. Redigerat 17 november 2005 av Lundin
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.