Drik Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 * LÅTNAMN: Crystallia * ARTIST/GRUPP: Pontus * GENRE: Chillout electronica * LÅTLÄNGD: 5:50 * KOMPOSITÖR: Fredrik Johansson * PRODUCENT: Fredrik Johansson * INSPELNINGSÅR: 2003-2004 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 5 mb * STATUS: Klar Jag tänkte lägga upp lite tidigare verk som jag höll på med som skiljer sig markant från den stilen jag har i E-mortal. Så ta o släng upp fötterna, luta dig tillbaks i stolen, njut av en kopp kaffe och lyssna på lite chillout 🙂 Låtarna är från ett chillout projekt jag gjorde för en kund som var i butiker och på deras hemsida. Men efter att det användes ett kort tag så fall det liksom bort, plus att vi var för dyra på hemsidor, så musiken försvann där med. Så det känns lite tråkigt att inte få dela med sig av musiken man lagt ner tid på att göra 🙂 Kom gärna med kommentarer om vad ni tycker 🙂 Här är låten: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Danabacken Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Låter lite Enigma om det här. 😄 Det låter bra också. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.