Mats Stålbröst Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Native Instruments har precis släppt en demoversion av Guitar Rig 2. Kolla in: www.ni-guitar-rig.com
mornel Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Oh! Det var efterlängtat. Blir till att plocka fram gitarren ur garderoben och rocka loss!
nurfen Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Helt klart värt en uppdatering tyckte jag. Step sequencern ensam är ju värd det! Latjo liten pryl, det där.
slaptap Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Endast för XP i Win-versionen (av någon idiotisk anledning) stod det, men demoversionen rullar kalas på WinME så den ska fungera på Win98 också... 😄
Lethal Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Jo klar förbättring. Kul leksak för udda ljud, men jag tyckte fortfarande inte de hade nån bra grund-dist för hårdrock. Men alla deras metal presets var ju överskruvade, så det kanske går när man får pilla själv.
wonderboy Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Men alla deras metal presets var ju överskruvade, så det kanske går när man får pilla själv. Du har la extra mycket löd i Dina upphottade brottarmickar, fattalaDu!
JonnyEklund Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Guitar rig 2 kan ju vara det bästa som hänt mig på länge! Fy fan vad bra det är!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.