Jump to content
Annons

Bringin us down

Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

En kort snutt av en ny idé som jag jobbar med obs! allt efter liftet kan du bortse ifrån (förmodligen även liftet), kommer att bli nytt. Äggmannen och krokluren kan köra en Sunnane Lanefeldt (eller vad fan hon gympingledarn hette), behöver således inte besvära sig på den här tråden.

LÅTNAMN: Bringin us down

ARTIST/GRUPP: Burnin Sven

GENRE: rock

LÅTLÄNGD: kort

KOMPOSITÖR: Burnin Sven

PRODUCENT: samme

MEDVERKANDE: Samme

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: MP3

STORLEK: nån meg

STATUS: skissidé

http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=2972248&q=lo

http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=2972248&q=hi

Dela på andra sajter

Annons

Ok Burnin Sven 😮 ..ja det här är ngt som du lan fortsätta jobba vidare med..helt klart en bra låtidé..kanske en sax kan höja stämningen!?..bilden o namnet vampire divison gav mig Manson-vibbar 😎 ..är det den nya stilen!?

Dela på andra sajter

Nä fan Falk jag skriver allt möjligt, snarare en fri funderare över möjligheten att vår värld kan packa ihop när som helst om vi inte tar i lite, undergång och sånt 😮. Manson är inte min grej för gammal, 50 + 😎. Hoppas att få till den på sikt. Tack för att du tog dig tid, uppskattas verkligen.

Göran

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.