Jump to content
Annons

Recommended Posts

puremusic (oregistrerad)
Postat

Har haft PTLE 7.0 några dagar nu och jag måste bara säga att vad gäller

funktioner ocg de nya instrument tracksen så är jag helnöjd.

Har även Cubase SX men använder bara PT nu och kommer att fortsätta

med det. 😄

Några andra som har några synpunkter?

Peter

Annons
Postat

Var har du köpt den? Jag har tjatat på f.d. Estrad om dem har fått in den . . . men . . .

Hur gjorde du mina dina gamla pluggar? dvs inte de som kommer med, utan finns det uppdateringar? Waves har uppdaterat se dem har jag redo.

booster (oregistrerad)
Postat

Ja. Jag har gått över till PT (Kör lite Logic också) från Cubase.

Fick PT7 i torsdags och måste säga att jag är helnöjd. Stabilt och fint som tusan hittills!!

/J

Postat

Gick in och kolla på Digidesign hemsida och info om ett PT7 Plus för 85 Euro (std 65 euro) då man fick välja två valfria plugins oxo. Dock behövde man en I-lok. Var köper man den och hur mkt kostar den?. Är den nån som har använt eller känner till någon av pluggarna man kan välja på?

20 euro är ju billigt ifall det är hyggliga pluggar!

Matte

Saxat från Digidesign:

Pro Tools LE 7 Software Upgrade PLUS

Price 85,00 €

Available only until December 20, 2005.

The Pro Tools LE 7 Software Upgrade PLUS option includes a full, downloadable installation of Pro Tools LE 7.0 software plus authorizations for two additional plug-ins to boost your creative power. Choose from some of the very best dynamics, EQ, noise reduction, and unique sound creation tools available for Pro Tools systems - all at an amazing value!

Select any two of the following plug-ins:

* Smack!™ LE

* Slightly Rude Compressor™

* Synchronic™

* Pultec Bundle

* DINR™ LE

A value of up to $1,090!

Pro Tools LE 7 Software Upgrade PLUS plug-ins require an iLok USB Smart Key (sold separately), Internet access, and a free ilok.com account for authorization. Plug-ins for the Upgrade PLUS option are fully licensed versions and cannot be returned or exchanged.

Postat

hittade både info om pluggarna och I-Lok nu (pris 40 USD).

Pultec har jag ju redan i UAD-kortet men DINR hade ju varit intressant. Den kostar ju 845 Euro annars! Syncronic lät spännande men vet inte om jag har nån eg. nytta av den.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.