k9 (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 (redigerat) Tycker att det vore dags för mig att försöka erbjuda forumets beat-producenter ett intresant sammarbetes erbjudande. Har en av mina favorit rappares tillåtelse att söka beats som han kan lägga raps på. Låter detta intresant så lyssna på demot The Cabinett på forumet. Han är den som gör den första rapinsatsen på låten. Vi har bägge två en liten tidslucka just nu då vi båda vill prova något nytt. Vill du göra röst mixen också så är det inget problem för mig med det. Det är bara kul om James kan hitta sammarbets partners genom mig. Men han säger också att han bara kommer att köra på beats som får honnom att hoppa. Artisten ifråga är Jah Rythm. Eller James Hall som han igentligen heter. PM:a mig eller skicka beats till k9.rock@gmail.com Länken: https://www.studio.se/index.php?showtopic...&hl=the+cabinet Redigerat 15 november 2005 av k9
Piccazzo Postat 29 december 2005 Postat 29 december 2005 Är det fortfarande aktuellt. Har ett par låtar som skulle kunna passa en cool rappare som Jah. Några lite mer kommersiella , några mer Timbaland aktiga ..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.