Rawbert Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Twisted (Short edit) ARTIST: Rob le Pitch GENRE: Funky Electro House KOMPOSITÖR: Robert Lipic PRODUCENT: Robert Lipic INSPELNINGSÅR: 2005 Redigerat 28 maj 2006 av Rawbert
starboy (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Äckligt bra detta!!! Otroligt bra ljudbild. Intressant låt rakt igenom. Finns grejer som intresserar hela vägen. Den här är ju bara att släppa! Högsta betyg. Lätt. Vad använder du för gear? /cheers
Jejje Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Det här gillade jag som fan! Låten i sig är bra men det jag verkligen tycker lyfter låten är produktionen som låter väldigt proffsig! Ljuden är verkligen väl valda. Det enda jag har att invända är att låten i vissa delar låter lite tom. För min del skulle du gärna kunna få vräka på med nåt fett kompljud mot slutet.
Pazo Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 😮 Fan va bra de börjar!!! Sen tappar jag intresset lite, inte jättefarligt dock. SKulle nog skaffa en melodi som ligger fint ovanpå detta. Eller lite sång. Och ersätta det lila "höga blippandet". Skitbra proddat alltså! en 4.90 av 5 😎
farfar Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 riktigt trevligt faktiskt. mer blipblop till folket!
pennudd Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Grymt jävla bra... Det enda jag kan komma på så här i mixen är att det är lite dåligt panorerat dom olika instrumenten (syntarna). Låter nästan som att allt ligger i mitten... Me like alot.. Det här var nog bland det bästa jag har hört i houseväg här på forumet...
kyaal Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 mycket bra stuns, gillar den höga slingan bra men själv hade jag låtit den spela lite mindre och inte över hela vändan. lite sång bara, sen är låten biff!
Tilly Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 ohh intressant! Ska lyssna så fort jag kommit hem från jobbet!
Tilly Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Ahh feeeeeeeet!!!!!! Vilken hit! 🙂 Sån jävla underbar känsla, ah underbar låt! kan nog inte ge någon konstruktivkritik 🙂
FredrikMikaelsson Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 (redigerat) mm, ljudbilden är grym! Du verkar kunna det här! Bra jobbat! 🙂 Kanske skulle jag vilja trycka ihop det lite till i slutmixen så att blippandet kommer närmare trummorna och de övriga ljuden 🙂 Redigerat 16 november 2005 av FredAsp
Rawbert Postat 20 november 2005 Trådstartare Postat 20 november 2005 Tack för alla fina svar och konstruktiv kritik Vad använder du för gear? Förutom perc och hitsen så är det en Virus B du hör
Joonas Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Du har en mycket lovande framtid med elektronisk musik om du fortsätter att göra så bra mixar...!
Rawbert Postat 26 maj 2006 Trådstartare Postat 26 maj 2006 Nu finns äntligen en extended version till alla er som har frågat efter en Släpps inom kort som 12" på "Passenger" men finns ute nu som mp3... http://www.beatport.com/artist/Rob+Le+Pitch (Kolla in remixen av Tom Real & The Rogue Element riktigt nice) 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.