Thimmie Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 hur länge kommer folk att engagera sig?för att jens ska vinna så krävs antagligen att kampanjen håller i sig längre än hans förväntade karriär. det är visst 4 veckor till final. Hahaha! Japp, Jens karriär blir förmodligen inte längre än fyra veckor! ☺️😉😛
Neko Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 hur länge kommer folk att engagera sig?för att jens ska vinna så krävs antagligen att kampanjen håller i sig längre än hans förväntade karriär. det är visst 4 veckor till final. Jag tror folks intresse för kampanjen kommer avgöras i nästa röstning. Om de ser att det var ett ganska svalt röstande, så kommer det nog inte fortsätta, är det många som gör det kan det bli som en skoj grej, och ett antal kommer troligen hänga med till det bittra slutet.
Itzhak Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Jag tror folks intresse för kampanjen kommer avgöras i nästa röstning. Om de ser att det var ett ganska svalt röstande, så kommer det nog inte fortsätta, är det många som gör det kan det bli som en skoj grej, och ett antal kommer troligen hänga med till det bittra slutet. och jag hoppas du har rätt.
VacUm Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Jag har följt grejen ett litet tag nu och är helt överväldigad! Vilken grej det har blivit. Senaste är att det inte längre är möjligt att satsa pengar på Jens på ladbrokes.com. Aftonbladet har dessutom skrivit en otroligt märklig artikel som inte har ett endaste rätt. Och nästan alla i bekantskapskretsen känner till kampanjen... Tillochmed dom som inte har internet. Imorrn ska jag rösta i en dokusåpa! 😉 För första gången i mitt liv.
Vallhagen Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 Imorrn ska jag rösta i en dokusåpa! 😉 För första gången i mitt liv. Ja jävlar. jag också.
tbruce Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 På internet har "Projekt Rädda-Jens" startat. De som ligger bakom sidan avskyr Jens och vill göra en kupp mot honom och TV4. Ärligt talat... hur svårt kan det vara att skriva rätt istället för fel? Varför är 90% av alla journalister inkompetenta?
O-Jay Postat 17 november 2005 Postat 17 november 2005 På internet har "Projekt Rädda-Jens" startat. De som ligger bakom sidan avskyr Jens och vill göra en kupp mot honom och TV4. Ärligt talat... hur svårt kan det vara att skriva rätt istället för fel? Varför är 90% av alla journalister inkompetenta? Därför att sanningen ofta är tråkig och ointressant? Inkompetenta vet jag inte, men de fokuserar ofta på fel saker i kvällspressen. Det är t ex stötande att man jagar Persbrandt m fl. Men visst skall jag rösta på Jens. Han har faktiskt blivit riktigt bra. 😉
Vallhagen Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Hur dags måste man titta för att liksom inte ringa försent? Missar man FCZ? Nån kanske kan ta på sig att lägga upp telefonnumret här? Trådskaparen kanske, som tillägg i första posten? tjong Beng
tbruce Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Från sidan: RÖSTNINGEN ÖPPNAR 20:00, SMS: "JENS" till 72400 / RINGA: 099-41403
Vallhagen Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 En alldeles strålande krönika (länk från raddajens-sidan): http://www.inorr.se/pt/index.php?artikel=129536 Så kör vi! /Bengan
Dr Arthur Krause Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Vilket hemsk version av en av världens bästa låtar....
Sonefors Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Nu snart är det dags...hoppas alla är på nudå 😱 Trevlig helg på er alla mvh Fredrik
Dr Arthur Krause Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Inte många toner rätt för Jens på denna duett... Heja Jens!
Morta Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Så farligt var det inte. Tycker Agnes solo var värre faktiskt. Sen att han inte har nån röst och ser ut som en glasspinne är en annan sak. 😮
Vallhagen Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) Inte många toner rätt för Jens på denna duett... Heja Jens! Från klarhet till klarhet! Nu ringer jag 😮 Edit: *dunkadunka i bakgrunden* ... du har röstat på JENS ... tack för din RÖST ... rösta gärna IGEN ... ... hehe Redigerat 18 november 2005 av Vallhagen
Stinkey (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Har redan ringt!! Fan vad det kändes bra!!
Sonefors Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 RING RING RING NR: 099 414 03 Har ringt 3 ggr..... Tycker personligen att han har en skön röst... Juryn försöker svartlista honom med dålig kritik för att lura dumma blåsta tittare..... KOM IGEN NU...
Itzhak Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 inte för att jag har följt det innan, men jag får känslan av att juryn är ovanligt välvilligt inställda till honom idag?
Stinkey (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Snacka om kappevändare, som vi säjer här i Malme.
Itzhak Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 naturligtvis vill de hänga på Jens-trenden, annars blir det ju ruskigt pinsamt ifall han finns kvar ytterligare en vecka. det gäller ju att tänka framåt, ifall de nu tvingas lansera snubben. de är utmärkta företrädare för branchen.
dede Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 inte för att jag har följt det innan, men jag får känslan av att juryn är ovanligt välvilligt inställda till honom idag? Precis. Jag som hade sett fram mot en sågning. Helgardering! 😮
sounden Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) Ringt 4 gånger, men kommer nog ringa ett par till =) som sagt har lite skype krediter kvar .. hehe (S) Redigerat 18 november 2005 av sounden
dede Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Någon som kommer ihåg Arne "Rosen" Quick? Började också som ett studentskämt i Uppsala men blev snabbt "folk-kär" (Hur många "k" ska det vara?) Kanske den möjligheten de ser i Jens................
lavrell Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Sebastian gör ju bort sig nu med "Beautiful". Låter ju för taskigt om man inte använder falsetten i refrängen. ...
Sonefors Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Fan va jävla taskiga juryn är på honom. Han är för fan 17 år och sjunger riktigt bra... Han och Sibel är nog dom bättre i denna tävling... Jens får vecka efter vecka ta skit från juryn p.g.a att dom vill som jag sa tidigare "LURA FOLKET ATT HAN ÄR DÅLIG"... Dålig stil.... mvh Fredrik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.