Jump to content
Annons

Operation: Rädda Jens!


Linus

Recommended Posts

Jag är på. De som är bra kommer få sina kontrakt ändå, men det roliga är att de är tvungna att ge Jens sitt kontrakt OCH marknadsföra honom som en vinnare. Tänk vad äg när Breitholz får prodda skiten som sen bara säljer 5 ex, + sony/bmg måste lägga en massa cash på markansföring ut i intet... ah vad skoj 😄

Fast med tanke på att han ju har kommit så här långt så måste han ju ha en del "fans", så lite lär det ju sälja iallafall...

Hade varit ännu roligare om man hade fått igång ett sånt här "jippo" med nåt riktigt blåbär från de första avsnitten! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 148
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

😳 Fast Tv3 (eller vilka det nu är som håller i detta) kommer säkert se till så att "rätt" person vinner. Typ röstningsfusk eller nåt...  😕

det finns en risk för att du har rätt.

det som däremot talar emot det, är att talang/begåvning knappast är ett måste, när en artisten ska prånglas ut till 12-åriga flickor.

det vore dock roligt att kunna underminera hela tävlingen, och som android sa så hade det varit ännu roligare att se ett riktigt bottenskrap som vinnare.

Redigerat av Itzhak
Link to comment
Dela på andra sajter

Stort LOL åt detta. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

😉 Fast Tv3 (eller vilka det nu är som håller i detta) kommer säkert se till så att "rätt" person vinner. Typ röstningsfusk eller nåt...  😄

Förlåt för lite OT nu men detta bör redas ut lite av rent principiella skäl från min sida.

Det är TV4 som står bakom Idol. Nåt har hänt med TV4: från att ha varit en ganska okej kanal till att ha blivit något som framställer både trean och femman som kulturelitistiska pionjärer. I stort sett alla tv4-produktioner är snabbproducerad smörja numera fullproppad med reklamavbrott. Varför har det blivit så? Visst är många inköpta program helt ok (precis som på trean och femman), men det andra har stadigt dalat från hyffsad tv till något otittbart. Sorgligt!

edith piaff: Stavfel

Redigerat av VacUm
Link to comment
Dela på andra sajter

det vore dock roligt att kunna underminera hela tävlingen, och som android sa så hade det varit ännu roligare att se ett riktigt bottenskrap som vinnare.

Kanske en ide till nästa omgång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fourplay (oregistrerad)
Personen som gjort sidan är nog Jens själv...

Tro mig det skulle han defenitivt inte klara av, så teknisk är han inte ;P

Sen det här om att hela norrland skulle rösta på honom är nog en överdrift.

För södra sverige har ju betydligt mer innevånare 😄

Dock smått komiskt att han inte var så väl omtyckt på vår skola innan han sökt till idol ens 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

En mardröm jag haft ibland är att det skulle finnas dom som jobbar på skivbolag som är mindre att hänga i julgran än dom i idol-juryn

men det måste väl varit en mardröm? Skivbolagen tar väl det absolut sämsta dom har och visar upp TV, för att måhända förvirra :rolleyes:?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast, förlåt! Glömde ju att det primära är nu hädanefter faktiskt Jens! Jens kommer nog allt att röra runt i den ruttnande

S-BolagsGrytan och... men nu började jag ju igen och mala, tänk positivt - tänk... Jens :rolleyes:!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att detta kommer att hända:

Jens går vidare öven efter nästa veckofinal, (med stoooor marginal såklart)... Därefter börjar TV4 fundera på vad f-n de skall göra.. Efter ett par dgr kommer Jens att meddela att han inte längre vill vara med i IDOL så han känner sig hånad och utsatt för en komplott där hans artisteri kommer i typ 4e hand.... (TV4 har naturligtvis gjort upp med Jens och gett honom en nätt summa pengar om han håller käften och spelar ledsen och förnärmad.... )

Så jag tror Jens kommer sluta av en till synes egen kraft... Men egentligen kommer han att vara fett påverkad av högre instanser... Men det är ju bara vad jag tror..

Annars tror jag att han kommer ha en jävligt stor chans att vinna hela skiten, för det är väl publikröstning hela vägen fram va? Tror inte TV4 vågar fuska om en sån här skitgrej.. De skull etappa för mkt förtroende.. "Vad skulle de mer kunna fuska med???" skulle folk tänka!!

Redigerat av Pusa
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att detta kommer att hända:

Tror inte TV4 vågar fuska om en sån här skitgrej.. De skull etappa för mkt förtroende.. "Vad skulle de mer kunna fuska med???" skulle folk tänka!!

Ehhh

Jo det tror jag....Det fuskas hejvillt överallt...Bara fakta,

det står förmycket på spel i pengar...Så de MÅSTE helt

enkelt "lyckas".

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns ju inte som om att det kommer göra någon nytta åt tv4, mest skada.

Med tanke på den publicitet siten får nu när den tvingades stänga.

Så det lär inte ta speciellt lång tid innan en ny kommer upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

TV4's advokater har visst tvingat TK att stänga redirect'en till räddajens. Skall vi gissa att någon snart reggar en .se eller .nu domän? 😉

/Majken

Antar att TV4 såg att den sidan hade knyckt foton från TV4.

Men det var svenska redirectsajten foo/webb/info.se som har stängt av. TK-adressen finns fortfarande kvar, men pekar vidare till foo.se-adressen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...