Linus Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 (redigerat) Redigerar inlägget med den aktuella adressen. http://www.raddajens.info Redigerat 17 november 2005 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag har sett två-tre Idol-program och jag tycker att Jens är mycket dålig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Personen som gjort sidan är nog Jens själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag är lätt på! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag är lätt på! 😆 Hahahaha! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Det hade ju onekligen varit roligt och se Herr Breitholtz´s min om Jensan nu går och vinner hela skiten, haha. 😆 Det verkar ju i alla fall som om han har hela Norrland bakom sig vecka efter vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Operation: Rädda Jens! Nu väntar jag på kvällstidningarnas rubriker. Det gick fort. 😆 http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,730056,00.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Personen som gjort sidan är nog Jens själv... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Lite kul är det ju... Blir nästan lite sugen på att rösta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Personen som gjort sidan är nog Jens själv... 😆 Ja, folk älskar att hata. Det här kan alltså vara superduperbra marknadsföring för pöjken Jens. Alltså KAN det vara han själv som gjort sajten. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
teddawid Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag tycker ALLA ska rösta på Jens! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 (redigerat) Personen som gjort sidan är nog Jens själv... 😆 Ja, folk älskar att hata. Det här kan alltså vara superduperbra marknadsföring för pöjken Jens. Alltså KAN det vara han själv som gjort sajten. 😉 Länk Det verkar ju som om det var här det startade. Redigerat 15 november 2005 av claypool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 november 2005 Trådstartare Dela Postat 15 november 2005 Jag är lätt på! 😆 Det ante mig. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag överväger fan att hänga på. Det kanske faktiskt är ett sätt att sänka ett av de där jävla skitprogrammen från den absoluta kulturbotten. Länken till "därdetbörjade" förresten (Claypool); är det samma gamla Flashback som förr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Länken till "därdetbörjade" förresten (Claypool); är det samma gamla Flashback som förr? Vet ej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag överväger fan att hänga på. Det kanske faktiskt är ett sätt att sänka ett av de där jävla skitprogrammen från den absoluta kulturbotten. Länken till "därdetbörjade" förresten (Claypool); är det samma gamla Flashback som förr? Ja, det är samma gamla. Nyhetsbreven vet jag dock inte om de fortfarande ges ut. Forumet är uppe och lika livligt som alltid förr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 hahaha! Fan va klockrent! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Vettigt citat från Flashbacks forum, sign "Diplomat: " 60-talet: Give Peace a chans! 70-talet: USA ut ur Vietnam! 80-talet: Kärnkraft - nej tack! 90-talet: Rör inte min kompis! 00-talet: Rädda Jens! " 🥰 *** Tack Mornel, då vet jag:) /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Vettigt citat från Flashbacks forum, sign "Diplomat: " 60-talet: Give Peace a chans! 70-talet: USA ut ur Vietnam! 80-talet: Kärnkraft - nej tack! 90-talet: Rör inte min kompis! 00-talet: Rädda Jens! " 🙂 *** Tack Mornel, då vet jag:) /Bengan Hahahahahaha! Det är så sant ju! 🥰🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 🙂 "Rädda Joppe! Död eller levande!" 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rian Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Vettigt citat från Flashbacks forum, sign "Diplomat: " 60-talet: Give Peace a chans! 70-talet: USA ut ur Vietnam! 80-talet: Kärnkraft - nej tack! 90-talet: Rör inte min kompis! 00-talet: Rädda Jens! " 🥰 *** Tack Mornel, då vet jag:) /Bengan Jag är på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Vettigt citat från Flashbacks forum, sign "Diplomat: " 60-talet: Give Peace a chans! 70-talet: USA ut ur Vietnam! 80-talet: Kärnkraft - nej tack! 90-talet: Rör inte min kompis! 00-talet: Rädda Jens! " 🥰 *** Tack Mornel, då vet jag:) /Bengan Hahaha. Flashback är fantastiskt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Give Peace en chans - borde det väl vara 🥰! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rian Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 (redigerat) Give Peace en chans - borde det väl vara 🙂! Näe, det handlar faktiskt om att Rädda Jens! 🥰 Edit; Smajlgubbe Redigerat 15 november 2005 av Rian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hans Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Okej, jag är med! Vi måste sätta Jens i främsta rummet/båten nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jaaaa 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Okej, jag är med! Vi måste sätta Jens i främsta rummet/båten nu! Absolut. Förslag till nästa forumfestival: Hyllningslåt med Jenstema och fotbollskör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rankey (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Jag är på. De som är bra kommer få sina kontrakt ändå, men det roliga är att de är tvungna att ge Jens sitt kontrakt OCH marknadsföra honom som en vinnare. Tänk vad äg när Breitholz får prodda skiten som sen bara säljer 5 ex, + sony/bmg måste lägga en massa cash på markansföring ut i intet... ah vad skoj 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 15 november 2005 Dela Postat 15 november 2005 Aldrig sett ett enda avsnitt av det där men fan... detta låter som en kul idé. Funderar på att hänga på. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.