Jump to content
Annons

Att bli äckligt rik...


tomazopantera

Recommended Posts

Såg att Benny Andersson och Björn Ulvaeus ligger i bitter rättslig fejd med varandra. Ersättningar och rättigheter kring musikalen Kristina från Duvemåla om jag minns saken rätt.

Tråkigt om dessa herrar inte klarar att vara sams på grund av dålig ekonomi?

Själv trodde jag att dessa herrar hade pengar så de klarar sig. Hoppas de gör pengar på Madonnas hung up så att de kan åtminståne klara att leva någotsånär anständigt utan att behöva ranta hos socialen...

Hoppas också att Björn Ulvaeus som hotade sina affärsbekanta att ta livet av sig på grund av en hotande skattesmäll, repar sig och kommer på bättre tankar.

Kanske finns det något insamlingskonto för dessa stackare?

:rolleyes:😎😎

Det är för bedrövligt egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nä nu har ni missuppfattat. Det är inte Björn och Benny som ligger i fejd med varandra. De strider mot dramatikern Carl Johan Seth angående rättigheterna till Kristina från duvemåla. Carl Johan anser att han har gjort manuset, och B&B anser att de har satt upp föreställningen efter ett helt annat manus.

Läs mer på Sveriges Radio...

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä nu har ni missuppfattat. Det är inte Björn och Benny som ligger i fejd med varandra. De strider mot dramatikern Carl Johan Seth angående rättigheterna till Kristina från duvemåla.

Aha var det så det var?

Det där med källkritik är bra, ska försöka använda mig av det någon gång....

Link to comment
Dela på andra sajter

😮

Vadå? Dom snubbarna borde väl ha så dom kan försörja släkt och vänner ett par generationer?

Samtidigt så om du inte håller på dina principer, vet folk att de kan sätta sig på dig, och om de har tur även mjölka ur dig pengar som du förtjänat. Att vara principfast är faktiskt inte detsamma som att vara snål.

Link to comment
Dela på andra sajter

:rolleyes:

Vadå? Dom snubbarna borde väl ha så dom kan försörja släkt och vänner ett par generationer?

Samtidigt så om du inte håller på dina principer, vet folk att de kan sätta sig på dig, och om de har tur även mjölka ur dig pengar som du förtjänat. Att vara principfast är faktiskt inte detsamma som att vara snål.

Absolut. Jag syftade mer på att trådskaparen insinuerat att dom var luspanka, men det var alltså en slutsats dragen av en missuppfattning så allt är som det ska. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...