lavrell Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Såhär nu när kylan börjar leta sig in i våra studios så kan det alltid vara kul att värma upp tillvaron och släppa allt seriöst jobb med lite rent asgarv. Så länka upp era favoritsidor med roliga klipp/bilder osv 😎 Ser fram emot massa skrattfyllda timmar efter era länkar Jag börjar med mitt strå till stacken: Big-boys.com en sida fylld med roliga filmer och annat smått och gott 😎
mornel Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 bash.org tycker jag är den mest fulländade humorsidan på nätet; ett stort arkiv med roliga IRC-citat.
Audiorent Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 svenska klassikern Yttermera är ruskigt bra. Den är så välfylld dock att det ibland kan vara svårt att hitta godbitarna. Yttermera.se Portalen är dessutom till salu så passa på innan den kanske avgiftbeläggs eller försvinner. Kolla in underavdelningen PAUZE som handlar om musikindustrin. Finns lite rolig ljudteknikerhumor där. Matte
Pico Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 (redigerat) eBaum's World Rekommenderar -> Funny Videos -> Stand-Up Comedy 😄 Why women live longer than men! Redigerat 15 november 2005 av Pico
Cloudsurfer Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 (redigerat) Som någon tidigare nämnde Big-Boys/Break.com och lite mer extrem Entensity.net Edit: url stavfel Redigerat 15 november 2005 av DjHex
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.