Harry Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 (redigerat) Ska införskaffa mig en liten hemmastudio men jag har inte så stor koll på det här med Ljudkort. Jag kan väll säga direkt att jag inte heller har råd att "punga" ut en 10 000 kr för ett ljudkort utan har tänkt mig ett i prisklassen 0-4000 kr. Är någon som har ett par bra tips till en nybörjare på ett okej ljudkort i den prisklassen? Skulle även vara tacksam på tips om bra och prisvärda Studoimonitorer Tack på förhand Redigerat 14 november 2005 av Harry
Egghuvud Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Hej och välkommen till Studioforum. Det kan vara ett tips att använda sökfunktionen och söka på ljudkort, eftersom denna fråga har stötts och blötts ett tusental gånger här på forumet. KOlla också under topicet "ljudkort" längre ner på sidan. Senaste nummret av Studio tidningen listade ljudkort om du kan lägga vantarna på ett ex av den publiktaionen. Annars använder jag ett STaduio cport själv, men det verkar vara många som tycker det är skit. 😕
Fredster Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Annars använder jag ett STaduio cport själv, men det verkar vara många som tycker det är skit. Jag tycker inte att C-port är skit, men det finns mkt mer prisvärda kort "out there".
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.