hackeman Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 http://www.mseventseurope.com/msitforum/05...nt/default.aspx Jag är ju inte den enda IT-nörden på forumet.. så tänkte kolla om nån mer ska dit? 🙁 Jag drar om ett par timmar. Har ID 410034 där nere.
Gote Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Nej, så nördig är jag inte... 🙁 Men Barcelona låter kul! Roligare än Lund i alla fall. 😛
hegobald Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Hugaligen nej! Jag har varit på ett Microsoft IT-forum i mitt liv och aldrig igen, det var som att vara på nån slags väckelsemöte hos pingstvännerna ju.. Fast Barcelona skulle ju vara skönt nu.. Ha det gött där nere nu Hackeman, 😕
tordA Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Hugaligen nej! Jag har varit på ett Microsoft IT-forum i mitt liv och aldrig igen, det var som att vara på nån slags väckelsemöte hos pingstvännerna ju.. 😄 🙂 Amen !!! ett par har jag hunnit med... jag instämmer med hegobald, ha det härligt !!
DåligtGehör Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Hoppa hoppa studsa hoppa. Tjock gubbe hoppa hoppa studsa frenetiskt hoppa. Ser farlig ut... mer hoppa hoppa hoppa. Hoppa & studsa så fint. Tjuta iiiiiiihhhhiihhh!!! Slutlig gå fram till podiet och pingstpastorvråla ILoveThisCompany!!! Jojomen dit vill man ju.
hackeman Postat 15 november 2005 Trådstartare Postat 15 november 2005 Hoppa hoppa studsa hoppa. Tjock gubbe hoppa hoppa studsa frenetiskt hoppa. Ser farlig ut... mer hoppa hoppa hoppa. Hoppa & studsa så fint. Tjuta iiiiiiihhhhiihhh!!! Slutlig gå fram till podiet och pingstpastorvråla ILoveThisCompany!!! Hehe, Steve är inte här, så hans galna tuppjuck slipper man som tur är. 😕 Man väljer själv om man är här i egenskap av pingstvän eller inte... jag är här för att reda ut framtiden för AZ. 😳 Och för att käka tappas och bli full förståss... 😆
DåligtGehör Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Hoppa hoppa studsa hoppa. Tjock gubbe hoppa hoppa studsa frenetiskt hoppa. Ser farlig ut... mer hoppa hoppa hoppa. Hoppa & studsa så fint. Tjuta iiiiiiihhhhiihhh!!! Slutlig gå fram till podiet och pingstpastorvråla ILoveThisCompany!!! Hehe, Steve är inte här, så hans galna tuppjuck slipper man som tur är. 😉 Man väljer själv om man är här i egenskap av pingstvän eller inte... jag är här för att reda ut framtiden för AZ. Och för att käka tappas och bli full förståss... 🥰 Jojo det är klart. Fast jag kunde ju inte låta bli. Minnena av Steve var för påträngande. Ha det bara bra!
kallemio Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Hackeman, vad är det för flikar till öron du har?
hackeman Postat 16 november 2005 Trådstartare Postat 16 november 2005 Hackeman, vad är det för flikar till öron du har? De e såna härade flikar:
hackeman Postat 16 november 2005 Trådstartare Postat 16 november 2005 Hoppa hoppa studsa hoppa. Tjock gubbe hoppa hoppa studsa frenetiskt hoppa. Ser farlig ut... mer hoppa hoppa hoppa. Hoppa & studsa så fint. Tjuta iiiiiiihhhhiihhh!!! Slutlig gå fram till podiet och pingstpastorvråla ILoveThisCompany!!! Hehe, Steve är inte här, så hans galna tuppjuck slipper man som tur är. 😱 Man väljer själv om man är här i egenskap av pingstvän eller inte... jag är här för att reda ut framtiden för AZ. 😉 Och för att käka tappas och bli full förståss... 😄 Jojo det är klart. Fast jag kunde ju inte låta bli. Minnena av Steve var för påträngande. Ha det bara bra! Ärligt talat har jag det riktigt dåligt just nu. Blev för mycket igår och är bakis som en bandtraktor idag. Fy fan för att sega igenom session efter session medelst springa runt bland 4000 nördar när man mår så här... urkh. 🙂
Egghuvud Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Bakfull bland 4000 nördar låter inte som paradiset. Bakfull vill man bara vara med sig själ och möjligtvis sin partner... För trots glasögonen så uppfattar man inte dig som en riktig 100%ig nörd direkt. Eller hur är det? Har du alla Star trek på dvd?
hackeman Postat 16 november 2005 Trådstartare Postat 16 november 2005 Eller hur är det? Har du alla Star trek på dvd? Nä, tyvärr. Just nu har jag inte ens alla hönsen hemma.
Gote Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Eller hur är det? Har du alla Star trek på dvd? Nä, tyvärr. Just nu har jag inte ens alla hönsen hemma. Fågelinfluensan? 😆
hackeman Postat 17 november 2005 Trådstartare Postat 17 november 2005 Eller hur är det? Har du alla Star trek på dvd? Nä, tyvärr. Just nu har jag inte ens alla hönsen hemma. Fågelinfluensan? Nänä. Att inte ha alla hönsen hemma är bara ett annat uttryck för att ha tomtar på loftet.
Linus Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Hur kan du va här när du är där 🙂 Ja, Spanien har väl inte Internet? 🙂 Och dessutom inte på en internationell IT-konferens för världens mest kända datorföretag?
Gote Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Hur kan du va här när du är där 🙂 Ja, Spanien har väl inte Internet? 😳 Och dessutom inte på en internationell IT-konferens för världens mest kända datorföretag? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.