musik (oregistrerad) Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Hej! Intressant läsning på Nätet... "Min grej" Violiner...haha...ja, alltså... mina grejer skiljer sig ju åt sinsemellan en hel del om man säger så... men hon kommer inta en plats bredvid allt annat, såsom The Tubes, Black Sabbath, Vivaldi, B-T-O, Redbone, Blondie, Stranglers, Lakeside, The Jones Girls m.m. :musik
musik (oregistrerad) Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Hej! Marcus Rombo, menar du Marion Raven som någon nämnde tidigare, eller pratar du om Katie Melua i alla fall. Jag har sett videon Nine Million Bicycles med Katie nu, hon liksom ligger på rygg och svävar över marken... Annars - Vem kom först av de två? 😄 :musik
Neosus Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Jag har sett videon Nine Million Bicycles med Katie nu, hon liksom ligger på rygg och svävar över marken... Ja precis. Det hade jag för mig att det var så... mitt minne är intensivt men kort.
musik (oregistrerad) Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Hmmm...frågan är då nu om BÅDA svävat över marken? Är det det senaste? Måste jag OCKSÅ göra det nu då på min kommande video? Vem ska orka dra mig haha... 😄 :musik
Tilly Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 jag trodde du menade Lindsay (Lohan? Johan?) hon är fin 🙁
Violiner Postat 14 november 2005 Postat 14 november 2005 Hej! Intressant läsning på Nätet... "Min grej" Violiner...haha...ja, alltså... mina grejer skiljer sig ju åt sinsemellan en hel del om man säger så... men hon kommer inta en plats bredvid allt annat, såsom The Tubes, Black Sabbath, Vivaldi, B-T-O, Redbone, Blondie, Stranglers, Lakeside, The Jones Girls m.m. :musik Ojdå, har hon blivit nedklämd bland alla de andra nu, nyss trodde jag att du skulle fria eller nå´t...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Hej! Marcus Rombo, menar du Marion Raven som någon nämnde tidigare, eller pratar du om Katie Melua i alla fall. Jag har sett videon Nine Million Bicycles med Katie nu, hon liksom ligger på rygg och svävar över marken... Annars - Vem kom först av de två? :musik Näe, ingen av dom! Det verkar som om jag syftar på en video av en annan artist där tjejen också svävar över marken?! 😛 Men den kom innan den här! Vill veta vad det är! 😕
bosshog Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Näe, ingen av dom! Det verkar som om jag syftar på en video av en annan artist där tjejen också svävar över marken?! 😕 Men den kom innan den här! Vill veta vad det är! Du kan kanske mena Maria Mena? Hon svävar i en video, och jag tror bestämt att hon har mössa på sig när hon gör det! Låten heter You're the only one, tror jag. Maria Mena
Thimmie Postat 15 november 2005 Postat 15 november 2005 Så det var inte Thåström då? Han som är sååå söt!
Vittfarne (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Hon ÄR bra! Ny singel släpps den 11 september 2006. 😳 Allt om Georgien Svensk-georgiska föreningen 😱
ViktorDenStore Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Tack musik(!) 😱 Detta var ju sevärt! Undrar om det låter lika bra?
musik (oregistrerad) Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Vilket Danne? Den nya singeln? 😛
D Vibe Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 Vilket Danne? Den nya singeln? 😄 Hmm .. 😳 Gick in på hennes webplats och hittade ett par videos. Det var dem jag tänkte på 🙂
RoBERT Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 ...men hon kommer inta en plats bredvid allt annat, såsom The Tubes, ... Yeah!! gött! Har du sett dem live nån gång? det hade varit något alltså... 😳
solid studio Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Katie Melua 😉 och ja musiken är grymt bra också...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.