kallemio Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Så jävla grymt, hon har verkligen tagit det ettt snäpp längre.. Eller tack vare henner producenter kanske 😄 Favoritspår är Get to gether o like it or not. Like it or not är producerad är av bloodshy & avant, riktigt snygg produktion tycker jag, men vad ska man vänta sig. Skön avbryting från resten av discodansen =)
Eternal Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Är den bättre än Ray of Light? /Daniel Det får vi verkligen hoppas!
D Vibe Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Är den bättre än Ray of Light? /Daniel Det får vi verkligen hoppas! Jasså? 😄 .. Jag som tycker det albumet är jävligt bra 😉 /Daniel
Jejje Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Det brukar ju vara producenterna som gör om Madonnas sivor är bra eller inte! Jag tycker personligen inte att hon själv tillför speciellt mycket. Mer än att hon är en fruktansvärt skicklig affärskvinna då!
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Är den bättre än Ray of Light? /Daniel Det får vi verkligen hoppas! Jasså? 😆 .. Jag som tycker det albumet är jävligt bra 🙂 /Daniel Nej det är inte bättre än Ray of light. Den skivan är ju megabra!
D Vibe Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Är den bättre än Ray of Light? /Daniel Det får vi verkligen hoppas! Jasså? 🙂 .. Jag som tycker det albumet är jävligt bra 🙂 /Daniel Nej det är inte bättre än Ray of light. Den skivan är ju megabra! Give me five! 😠
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Är den bättre än Ray of Light? /Daniel Det får vi verkligen hoppas! Jasså? 🙂 .. Jag som tycker det albumet är jävligt bra 🙂 /Daniel Nej det är inte bättre än Ray of light. Den skivan är ju megabra! Give me five! 😠
Hans Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 (redigerat) Hej! Madonna är verkligen en ultimat Samlingsskiv-artist! (De absolut ultimata är Abba, som gjort typ 10- 15 riktigt bra låtar och sen en massa skit 😠!) Madonnas hitar är verkligt bra och finns alltid ngt albumspår som även det är riktigt bra! Men sen är det utfyllnad (som med i stort sett alla) som gäller. Ray of light är mest utfyllnad tycker jag! Tycker i.s.f. faktiskt American Life är ett starkare album! Madonna är unik i att hon själv har bra musiköra och efter att ha lyckats skapa sig styrkeposition fortfarande har glädjen och modet att vilja utvecklas och således efter eget huvud bara kan plocka alla magiska musik-russin i from av tillgängliga låtar och producenter, detsamma som alla obegåvade musikbranchmänniskor ju också kunnat "plocka" men var man obegåvad... så var man 🙂! Hon kommer nog aldrig misslyckas med ett album! Hon är med all största sannolikhet väldigt begåvad, på nåt vis, vet inte riktigt exakt hur än! Snygg som få dessutom! Redigerat 13 november 2005 av Hans
Neosus Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Hon tappar stinget tycker jag. Sampla Abba och snor en massa grejer på detta viset? Brist på fantasi. Jag hatar det... 😠
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Hon tappar stinget tycker jag. Sampla Abba och snor en massa grejer på detta viset? Brist på fantasi. Jag hatar det... 🙁 Men Grahn då Jag tycker Ray of Light är hennes enda skiva man faktiskt kan njuta av.. Från början till slut. Att hon nu på senare tider kört lite mysko synth/pop/elektro influerade grejer stör jag mig inte direkt på. Abba samplingen fik mig först att fundera på att de rörde sig om någon kass eurodance eller någe. Men sen när man lyssnar närmre är den faktiskt bra gjord å fin!.. Glad av den blir man iaf. asskön 😛
Neosus Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Hon tappar stinget tycker jag. Sampla Abba och snor en massa grejer på detta viset? Brist på fantasi. Jag hatar det... 🙁 Men Grahn då Jag tycker Ray of Light är hennes enda skiva man faktiskt kan njuta av.. Från början till slut. Att hon nu på senare tider kört lite mysko synth/pop/elektro influerade grejer stör jag mig inte direkt på. Abba samplingen fik mig först att fundera på att de rörde sig om någon kass eurodance eller någe. Men sen när man lyssnar närmre är den faktiskt bra gjord å fin!.. Glad av den blir man iaf. asskön 😆 Tur att man kan ha olika smak å tycke, darling. 😛 ...men jag stör mig på att en så pass etablerad artist som Madonna ändå är, håller på att sno rakt av på detta viset. Snor jag nån grej av Madonna lär jag få på käften för det. Har du hört Abba låten?
Hans Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 (redigerat) Hon har väl bara "samplat", som alla andra! Om hon hade hävdat att hon gjort hela låten hade det varit skandal! Men så är ju (väl?) inte fallet. Singeln är annars riktigt bra, är hela skivan som singeln är skivan också riktigt bra! Redigerat 13 november 2005 av Hans
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Hon tappar stinget tycker jag. Sampla Abba och snor en massa grejer på detta viset? Brist på fantasi. Jag hatar det... 😛 Men Grahn då Jag tycker Ray of Light är hennes enda skiva man faktiskt kan njuta av.. Från början till slut. Att hon nu på senare tider kört lite mysko synth/pop/elektro influerade grejer stör jag mig inte direkt på. Abba samplingen fik mig först att fundera på att de rörde sig om någon kass eurodance eller någe. Men sen när man lyssnar närmre är den faktiskt bra gjord å fin!.. Glad av den blir man iaf. asskön 🥰 Tur att man kan ha olika smak å tycke, darling. 😆 ...men jag stör mig på att en så pass etablerad artist som Madonna ändå är, håller på att sno rakt av på detta viset. Snor jag nån grej av Madonna lär jag få på käften för det. Har du hört Abba låten? hehe. Jo jag blev också vädligt förvånad att just HON samplade. Såklart jag har hört abba låten 😉 Funderade själv att göra en remix på den. Men jag tyckte det var en för Uppenbar remix att göra. så jag gjorde det på Summer night city istället 🥰. Jag vet att, det är lite skamligt att pilla på abbas grejer, de är ju liksom redan så bra från början 🙁
Neosus Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Hon tappar stinget tycker jag. Sampla Abba och snor en massa grejer på detta viset? Brist på fantasi. Jag hatar det... 😛 Men Grahn då Jag tycker Ray of Light är hennes enda skiva man faktiskt kan njuta av.. Från början till slut. Att hon nu på senare tider kört lite mysko synth/pop/elektro influerade grejer stör jag mig inte direkt på. Abba samplingen fik mig först att fundera på att de rörde sig om någon kass eurodance eller någe. Men sen när man lyssnar närmre är den faktiskt bra gjord å fin!.. Glad av den blir man iaf. asskön 😉 Tur att man kan ha olika smak å tycke, darling. 🥰 ...men jag stör mig på att en så pass etablerad artist som Madonna ändå är, håller på att sno rakt av på detta viset. Snor jag nån grej av Madonna lär jag få på käften för det. Har du hört Abba låten? hehe. Jo jag blev också vädligt förvånad att just HON samplade. Såklart jag har hört abba låten 🙁 Funderade själv att göra en remix på den. Men jag tyckte det var en för Uppenbar remix att göra. så jag gjorde det på Summer night city istället 🥰. Jag vet att, det är lite skamligt att pilla på abbas grejer, de är ju liksom redan så bra från början 🙁 Om Abba får en slant för det så är det väl okej tycker jag... Nä nu ska jag rycka upp mig. Mår som en nertrampad fluga. 🙂😆
Hans Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 (redigerat) Varför ska Abba ha mer pengar! Räcker inte miljarderna dom redan fått 🙁! Jag tycker man borde få pengar om man samplar! Reklam för gammal skitmusik och att betala för att få göra reklam? Tänk om reklamfirmorna betalde OLW och att sen tittarna betalade ännu mer till OLW när vi tittade på reklamen, verkar snurrigt! Nej, varje såld singel med en sample på berättigar till ersättning ifrån de intäkter som orginalverket, samplen är sampad ifrån, drog in - det är det enda logiska och rätta! Redigerat 13 november 2005 av Hans
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Varför ska Abba ha mer pengar! Räcker inte miljarderna dom redan fått 🙁! ord 😛
Neosus Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Varför ska Abba ha mer pengar! Räcker inte miljarderna dom redan fått 🙁! Varför ska Madonna hålla hårt på sina miljarder?
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Varför ska Abba ha mer pengar! Räcker inte miljarderna dom redan fått 😛! Varför ska Madonna hålla hårt på sina miljarder? också Ord 🙁
Pico Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Frågan är vad i helskotta det skall ha kostat? 🙁
Hans Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Nej, klart hon ska pröjsa! Finns säker nån tekniker som för pröjs då också!
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Ja... Fast hon är ganska snygg. 😛 MM! MM!...iaf för sin "ringa" ålder 🙁
Pico Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Ja... Fast hon är ganska snygg. 😛 MM! MM!...iaf för sin "ringa" ålder 🙁 Typ lika många årsringar som Grahn, så där 60-70? 😆
Hans Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Läcker! 20 eller 50 spelar ingen roll med Madonna!
Pazo Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Ja... Fast hon är ganska snygg. 🥰 MM! MM!...iaf för sin "ringa" ålder 🙁 Typ lika många årsringar som Grahn, så där 60-70? 😉 😛😆🥰
Glaskatten (oregistrerad) Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Frågan är vad i helskotta det skall ha kostat? 😄 Tror inte det handlade om så stora pengar faktiskt, Björn och Benny har ju alltid gillat Madonna.... Eller, klart att det rasslade till lite i ABBAs kassaapparat, men dom ser det nog som en bra PR grej, en hel del kommer ju få upp öronen för ABBA i USA, och USA är den enda marknad som faktiskt ABBA inte erövrat fullständigt, ABBA hade faktiskt bara en fetstor hit i USA "Dancing Queen"
Neosus Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Ja... Fast hon är ganska snygg. 😄 MM! MM!...iaf för sin "ringa" ålder 😆 Typ lika många årsringar som Grahn, så där 60-70? 😄 😆😆😆 😆😆😄😱
Neosus Postat 13 november 2005 Postat 13 november 2005 Har jag dragit igång en gigantisk diskussion nu!? 😱😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.