Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Idag fick han som "uppfann" telefonlureriet pris. Kalle Sändare fick en förgylld mick vid en humorgala på radion. Han är bäst!

Schyffert ger sig ut i världen på torsdag kväll. Han skall granska humor. Han träffar bl a John Cleese, Conan O`Brien och han, den där rolige transvestit-ståupparen (glömt hans namn)! SVT torsdag kväll. Att döma av de olika reklaminslag jag ser, verkar det lova gott.

Annons
Postat
Idag fick han som "uppfann" telefonlureriet pris. Kalle Sändare fick en förgylld mick vid en humorgala på radion. Han är bäst!

Schyffert ger sig ut i världen på torsdag kväll. Han skall granska humor. Han träffar bl a John Cleese, Conan O`Brien och han, den där rolige transvestit-ståupparen (glömt hans namn)! SVT torsdag kväll. Att döma av de olika reklaminslag jag ser, verkar det lova gott.

Det får man inte missa!

Postat
Låter bra!

Eddie Izzard kanske?

Tack, Jocke!

Det kunde jag tänka mig att Du skulle uppskatta, Eternal! Du verkar uppskatta humor!

Postat

Hoppas det inte är för sent så vi gamlingar gått och lagt oss....

Postat

det jag har hört av kalle sändare är fruktansvärt roligt.

jag minns att han satte in annonser på julskinka i tidningen så att folk ringde upp honom istället för att han ringde upp dom.

fasen vad han drev runt med dom. :rolleyes:

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

TVn är bokad på Torsdag kväll!

Postat (redigerat)

Klart man kollade!

Fortfarande irriterad över att ha missat Dylan Morans Göteborgsbesök. 😉

edit: Att klimatet skulle påverka humor köper jag! Engelsk humor är ju enligt mig överlägsen. Finns inget annat land som producerar lika bra komediserier.

Redigerat av gol
Postat
Klart man kollade!

Fortfarande irriterad över att ha missat Dylan Morans Göteborgsbesök. :rolleyes:

edit: Att klimatet skulle påverka humor köper jag! Engelsk humor är ju enligt mig överlägsen. Finns inget annat land som producerar lika bra komediserier.

Håller med om allt i Gols inlägg!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.