Jump to content
Annons

Betyg?  

1 röst

1. 1. Betyg?

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0

Recommended Posts

Postat (redigerat)

* LÅTNAMN: Take Five

* ARTIST/GRUPP: Jesper Gustin

* GENRE: Reggae

* LÅTLÄNGD: Uppdaterar ljudfilen allt eftersom jag gör mer...

* KOMPOSITÖR: Dave Brubeck Quartet

* PRODUCENT: Jesper Gustin

* EV. MEDVERKANDE: Jesper Gustin

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: Wav

* STORLEK: 11MB+

* STATUS: Under construction

* LÅTLÄNK: Borttagen (Covers förbjudet)

Reggaecover på Take Five av Dave Brubeck Quartet med tvärflöjt i fronten!

PS. Om du ändå är sugen på att höra den så skicka ett mail till mig eller nåt: sirjeppe@gmail.com (detta är min msn också)

Detta är som ni förstår inte en färdig produktion men jag skulle vilja ha synpunkter på det som går att ge synpunkter på utan att det krävs en hel låt! T.ex. mix, ljudbild, soundet, trumkomp osv...

Allt är välkommet som vanligt 😄

Redigerat av sirjeppe
Annons
Postat

Hjälp... det var ju inte meningen! Ehm... Men finns det ingen annan del av studios forum där jag kan lägga in den då och ändå få respons på den?

Hjälp mig!

Postat

Nej, tyvärr... Alla covers måste stimmas, för det här räknas som att låten framförs offentligt... Lessen. 😄

Postat

om jag inte fattat fel så kan du lägga upp covers på en annan server (om du har någon hemsida el.liknande) och länka till den.utan att bryta mot forumreglerna.

Då räknas inte studioforum som utgivare som ska betala stimavgift utan det blir ditt ansvar, ligger inte låten upp nån längre tid så kan det ju inte vara nått större problem.

Postat
om jag inte fattat fel så kan du lägga upp covers på en annan server (om du har någon hemsida el.liknande) och länka till den.utan att bryta mot forumreglerna.

Då räknas inte studioforum som utgivare som ska betala stimavgift utan det blir ditt ansvar, ligger inte låten upp nån längre tid så kan det ju inte vara nått större problem.

Den diskussionen har redan varit uppe i tidigare trådar, och för närvarande så gäller det kort och gott inga covers här på forumet. Oavsett om det är en länk till en annan plats eller ej.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.