Jump to content
Annons

Arete - miksolop och Backtrace

Arete

----->>>>><<<<<------  

3 röster

1. 1. ----->>>>><<<<<------

• Godis godis
      2
    • Äckelpäckel
      0
    • Oberörd
      0

Recommended Posts

* LÅTNAMN: Miksolop

* ARTIST/GRUPP: Arete

* GENRE: ambient/noise/dub

* LÅTLÄNGD: 8:08

* KOMPOSITÖR: Mattias Andersson

* INSPELNINGSÅR: 2005

* FORMAT: mp3

* STORLEK: några mägabajt

* STATUS: färdig

* LÅTLÄNK:

Kör vidare med lite halvambienta grejor. Lite pan sonic-stuk på den här också.

Tråkigt eller skönt?

edit: Kände att det flöt på under natten, så det blev ett till stycke som jag lika väl kan lägga i samma tråd:

Redigerat av Arete
Dela på andra sajter

Annons

tycker den är rätt intressant. var på en pan-sonic spelning för ett par år sen och tycker att deras stuk kan vara lite väl påträngande ibland. det här däremot är lite mysigare och det är en intressant slinga. jag lyssnar vidare för att höra vad som ska hända. riktigt stämningsfull.

edit: bättre än pan-sonic

Redigerat av Charliee
Dela på andra sajter

tycker den är rätt intressant. var på en pan-sonic spelning för ett par år sen och tycker att deras stuk kan vara lite väl påträngande ibland. det här däremot är lite mysigare och det är en intressant slinga. jag lyssnar vidare för att höra vad som ska hända. riktigt stämningsfull.

edit: bättre än pan-sonic

Oj tackar, den värmde :-D

Dela på andra sajter

Ok Arete :rolleyes: ..bra jobbat med intressant intro..kanske ngt för mörk bas!?..men kör på ngn ambient röst-pålägg..det här var bra!?

Dela på andra sajter

Verkligen inte min sambos påse, jag tvingades lyssna klart i hörlurar. Inte riktigt min påse heller men intressant lek med störigt blippljud. Ska jag ge någon slags feedback så tycker jag blippljudet är ensamt för länge i introt. Det kändes inte heller som om det fanns någon botten att luta sig mot; kanske öka basen?

Dela på andra sajter

@Falk: Nja... ambient-röst tror jag inte det blir någon ;-) Kanske i framtida alster dock.

@remidjen: Må nog hålla med dig, blippet är lite väl ensamt lite väl länge där i början.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.