Jump to content
Annons

Lupo - ny pÄ forumet

Lupo

Recommended Posts

Hej - jag heter Hanna och blev tipsad om detta forum av en musikintresserad kompis.

Jag Àr 23 Är gammal och har hÄllt pÄ med musik sedan jag var 12 ungefÀr. I början mest punk och sÄnt som de flesta börjar med, men nu pÄ senare Är mer och mer Ät Àldre typer av stilar sÄsom blues, folk, americana och country.

Min stora musikaliska förebild Àr Tom Waits men jag lyssnar pÄ massor av annat ocksÄ.

Tillsammans med min bÀsta vÀn Daniel har jag projektet/bandet The Northern Overlook som funnits i sex Är nu. Vi Àgnar oss mest Ät inspelning av musik pÄ min Akai 12-kanals digitalporta (som jag köpte som sextonÄring efter en sommars slitigt jobb pÄ lager) - men vi vill Àven komma ut och spela lite pÄ klubbar och lokaler i framtiden.

Vad mer?

Bor i Majorna i Göteborg, staden dÀr jag ocksÄ Àr född och uppvuxen. Fotograferar, tecknar och lÀser mycket. Spenderar helst min tid pÄ internet, i sÀllskap av goda vÀnner eller pÄ nÄgon bra konsert.

Hoppas att forumet kommer kunna ge tips, rÄd och inspiration.

/H

Dela pÄ andra sajter

Annons

Tackar för vÀlkomnandet!

Skall försöka övertyga min bandkollega om att gÄ med ocksÄ. Vi Àr bÄda intresserade av att utveckla vÄr inspelningsteknik - som vÀl mÄste sÀgas Àr rÀtt hemmabyggd enligt "trial and error"-metoden.

Bluegrass Àr iofs en musikgenre jag aldrig riktigt förstÄtt mig pÄ, men jag kanske inte Àr tillrÀckligt insatt i den Ànnu...

Hanna

Redigerat av Lupo
Dela pÄ andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

VĂ€lkommen hit!

EDIT: Trodde jag var i en annan trĂ„d först 😉

Redigerat av MarcusRombo
Dela pÄ andra sajter

VĂ€lkommen hit!

EDIT: Trodde jag var i en annan trĂ„d först 😄

VadĂ„, tar du tillbaka vĂ€lkomnandet? 😆

Dela pÄ andra sajter

Hej Ă„ vĂ€lkommen hit đŸ˜±

Jag lirar mest nyckelharpor, sĂ„ det blir vĂ€l endel folkmusik för mig.. Ska bli skoj att höra mer av er hĂ€r pĂ„ Demosidan, som sagt vĂ€lkomen hit 🙂 ...förresten... sa jag hej? Annars gör jag det nu; Hej!

Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.