Jump to content
Annons

NY REMIX

djay_maxwell (oregistrerad)

Recommended Posts

ok nu har man remixat black eyed peas' nya låt my hump.

Lyssna på låten här

sedan vill jag veta vad NI tycker. behöver nämligen få kritik.

tänk på att jag bara remixat, och kom inte med dålig kritik som att sångaren är dålig, eftersom det är en världskän artist-grupp som jag remixat!

/MVH Jean

Redigerat av djay_maxwell
Dela på andra sajter

Annons

hehe tack 🙂 hur menar du med jobbat snabbt? hehe releasen i europa har inte börjat är före 🙂 hehe.

Dela på andra sajter

Du får ta plocka bort låten och läsa reglerna, tror jag?

Det behöver han inte alls.. Det gäller bara demopostningar.. Han länkar till en sida där man själv får klicka på musiklänken.. Så de så 😳 Eller är du avis Chilone 😄

Dela på andra sajter

Det behöver han inte alls.. Det gäller bara demopostningar.. Han länkar till en sida där man själv får klicka på musiklänken.. Så de så 🙂 Eller är du avis Chilone 😄

Avis? Haha, nej! Jag tror jag hatar den där låten, eller DET GÖR JAG!

Jag tänker barnPORR när jag hör den.

USCH JA! :/

Men bra producerat. Det svär jag på.

EDIT: DEN LIGGER I FEL FORUUUUM!!!! 😳

Med tanke på Linus's lågmälda kommentar nedanför hoppas jag det framgick att jag tyckte själva orginallåten var otroligt dålig, inte remixen 🙂

Redigerat av chilone
Dela på andra sajter

tackar för alla som ärligt svarat vad dom tycker, tyvärr så fick jag acapellan med när jag köpte singeln. fick den per post. och tror deras acapella är gjord för sånt här om jag inte misstar mig fel nu 😳 hehe. aja men kläm fram mer kommentarer. som sagt om ni hör orginalet någon gång då är den här mer dans vänligare på klubbarna 🙂

mvh Jean

kom ihåg en sak var aldrig avis på någon istället ska ni lära er av andra och bli bättre med tiden 🙂 mitt motto =)

Dela på andra sajter

Låten är flyttad till rätt forum, du ville ha kritik, och då hör den hemma i demolådan. Dock så är det ej tillåtet med covers här på forumet, såtillvida att du inte har godkännande från orginalartist. Detta oavsett om du länkar till andra sajter, eller laddar upp låten här. Rekommenderar att du tar bort låten, annars kommer tråden låsas.

Dela på andra sajter

Det behöver han inte alls.. Det gäller bara demopostningar.. Han länkar till en sida där man själv får klicka på musiklänken.. Så de så 😉 Eller är du avis Chilone 😉

Så om jag lägger tbx min Remix av DM´s Photographic och

lägger den som HIFI stream så är det OK enl regelverket!!?!??! 😄

kom innan NEKO.

Men om jag hittar en Site på nätet med Covers och Remixar så får jag inte ens

tipsa om den här... 😆

Redigerat av Twilight_Zound
Dela på andra sajter

Snygg och clead produktion. Tycker dock att du har gjort lite enkelt för dig 😱

Skulle gärna vilja ha det lite hårdare och skitigare... jag tycker att du skulle kunna lägga in nån lofi loop nån stans i fel tempo kanske som bidrar så att det blir lite mer sväng. Tycker också att du skulle kunna leka mer med filter. Percloopen som ligger på hela tiden är aningens tråkig...

Nu kanske jag är ute och cyklar, men jag vill locka fram experiment lustan i den... Självklart ska det pumpa på som den gör för att vara en dansdänga, men lite mer lekfull prodd skulle göra den mer intressant att lyssna på...

Kan tyvärr inte kommentera mixen (sitter på mina små datorhögtalare som vanligt). Fast cymbalen låter väl hög och diskantig i dom här högtalarna.

Annars är det ett bra jobb du har gjort... om än något tråkigt 🙂🙁

Dela på andra sajter

ok om jag ändrar texten ist för ladda hem den här , så står det lyssna på den här. så ni menar att det är olagligt hela vägen hmmm. varför släpper egentligen bolag bootlegs på remixar och de blir aldrig stämmda? ok visst tror deras bolag har vitkigare uppgifter än att kolla upp vem "remixaren jean maxwell" är. så jag menar jag har ju inte sålt produktionen heller.

Dela på andra sajter

Det behöver han inte alls.. Det gäller bara demopostningar.. Han länkar till en sida där man själv får klicka på musiklänken.. Så de så 🙂 Eller är du avis Chilone 😠

ok om du har rätt betyder det att jag kan ha kvar länken? 🙂 tack så mycket.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.