jcvaihalen (oregistrerad) Postat 25 april 2004 Dela Postat 25 april 2004 (redigerat) finns det nån hemsida där man kan ladda ner trumloopar? jag behöver en crash ljud! tack!!!!! Redigerat 25 april 2004 av jcvaihalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nadom Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 ViktorDenStore: va spelar de för roll hurvida han/hon kan det? X_x jcvaihalen: Ja, det finns det. www.google.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bonzo Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 Nej. Men jag har läst rätt många av hans/hennes inlägg och dom är rätt så "noobiga"! 😛 Du, jag tror vi klarar oss utan den där stilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spyfly Postat 29 april 2004 Dela Postat 29 april 2004 Alla har förstås varit nybörjare nångång, även du ViktorDenStore 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 30 april 2004 Dela Postat 30 april 2004 Du kan ju prova här t ex: http://www.dooleydrums.com/ ...eller använda sökfunktionen på http://www.kvr-vst.com/get.php ... /Jan Olof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 30 april 2004 Dela Postat 30 april 2004 Nej. Men jag har läst rätt många av hans/hennes inlägg och dom är rätt så "noobiga"! 😛 Du, jag tror vi klarar oss utan den där stilen. håller med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 30 april 2004 Dela Postat 30 april 2004 (redigerat) Nej. Men jag har läst rätt många av hans/hennes inlägg och dom är rätt så "noobiga"! 😛 Tanken är att detta skall vara ett forum där vi är trevliga och hjälper varandra, så om folk hattar runt här på forumen med låga kunskaper inom musikproduktion eller vad vi vill kalla det, så är de ju här för att lära sig. Vi kan lära dem något de vill lära sig, och det vore mycket dumt av oss att behandla dem illa bara för just denna sak. 😠 Och för att återgå till ämnet. Jag är inte en loop eller samplingsmänniska, men hittade dessa sidor. Kanske kan vara till lite hjälp? 😛 Looperman <--- verkar vara helt gratis Loopasonic <--- kräver att du ä medlem, men det är gratis. bara samples Kolla en bit ned. Redigerat 30 april 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 april 2004 Dela Postat 30 april 2004 Slappna av nu pojkar ! Hjälpa till sa Pulvret 😛 (en barnbok som jag läst för mina busiga barn 😠 ) AcidLoopar av diverse sorter, många gratis smakprov, hög kvalite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 maj 2004 Dela Postat 1 maj 2004 Hmm..en crash-loop?? Hur har man användning av en loopad crashcymbal.. Är det inte en vanlig one-shot sampling du söker? Prova det här i google: Cymbal samples Free fick fram detta : http://www.audio360.com/sampleBrowser.jsp?sampleType=cy Crasha lugnt.. /D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 1 maj 2004 Dela Postat 1 maj 2004 Kolla på CD:n som medföljde det senaste nummret av studio. Där fanns en hel del trumloopar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FreddeP Postat 1 maj 2004 Dela Postat 1 maj 2004 Hmm..en crash-loop?? Hur har man användning av en loopad crashcymbal..Är det inte en vanlig one-shot sampling du söker? Prova det här i google: Cymbal samples Free fick fram detta : http://www.audio360.com/sampleBrowser.jsp?sampleType=cy Crasha lugnt.. /D Det där var en riktig trevlig sida! Tack för tipset! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 3 maj 2004 Dela Postat 3 maj 2004 På önskemål av ViktorDenStore är inlägg av honom raderade. Inga kommentarer i övrigt - jag är glad att alla inblandade tar forumets trevliga ton på allvar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.