andreasweiss (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Hej.. Andreas heter jag. Bor i åkersberga i stockholm. Har nyligen köpt lite hemstudioprylar (cubase.reason) Behöver hjälp (mot betalning enligt överenskommelse) att lära mig allt som går. Hjälp med inställningar mellan cubase och reason (att alllt är kopplat rätt) mm. Plats: Hemma hos mig När: så snabbt som möjligt och sedan en dag/kväll iveckan Ring Andreas 0735-303669
ViktorDenStore Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Hej. Jag är en snygg kille på 59 år som söker snygg tjej i 18års åldern... 😆 Hade vi inte en sånn här tråd för ett halvår sen? Vi kom fram till att det finns ganska mkt att lära sig gratis på nätet 🙂 Även om du beställer hem ett proffs på Cubase (tex Majken) så kan han inte lära dig allt om Cubase på en kväll... det kräver övning och tid. Jag har lagt ner några hundra timmar nu på Cubase (om inte snarare tusen) och först nu kan jag säga att jag har koll på Cubase 😛 Lycka till... Ställ gärna frågor här på forumet så hjälper vi dig... .Viktor
emelpee Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Varför inte läsa manualerna och testa dig fram? Billigare och roligare.
Danabacken Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) Den här tråden har väl ändå hamnat lite fel! 😆 Neko? Redigerat 9 november 2005 av Danabacken
pennudd Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) Här finns kurser i cubase och reason... www.orca.se Lycka till 😆 Redigerat 9 november 2005 av pennudd
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.