Jump to content
Annons

Betyg  

3 röster

1. 1. Betyg

• 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      1
    • 4
      1
    • 5
      0

Recommended Posts

Annons
MrPhil (oregistrerad)
Postat

Bortsett från partiet 3:40-4:40 c:a, så var det en väldigt skön stämning i låten. Mycket sent 60-tal o tidigt 70-tal, mycket Pink Floyd-känsla tycker jag.

Efter ett tag väntade man på att det skulle börja hända nåt mer - t ex att sången skulle börja, eller att nåt tema skulle träda in, eller nåt mer radikalt skulle förändras. I hela längden så blev det till slut lite tråkigt.

Lite lite bas hördes i början, o trummorna är lite platta - gitarrerna oxå lite platta i ljudet - är de linade direkt från en preamp utan högt sim?

ALLDELES för mycket reverb i min smak, hälften räcker.

Betyg: 3 - bra ansats som inte når ända fram.

• 2 veckor senare...
Postat

Hoho det var ett tag sen den här var aktuell, men låten får mig att lyssna...lite gitarr äventyr 🙂 gillar jag 😉 Trummorna ska tillbaka och ner i partiet från 3:40. Kompgitarren innan ligger lite onödigt högt också vid typ 1:55. Sista delen blev jag spänd på när den tonade in, tyvärr infriades inte förväntningarna - efter 5:40 nåt - går att utvecklas ! Kul ändå med gitarräventyr!

Rockypop

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.