Jump to content
Annons

kärlek suger


vanderbeldt

Recommended Posts

Vaknade sent i morse av att jag hörde änglasång! När jag öppnade mina sömngrusiga ögon såg jag tre änglar vid min säng. Efter en stunds kisande såg jag att det var min fru och mina två döttrar som stod och sjöng för mig på Fars dag. Livet är underbart! Nu har vi åkt skridskor och badat i bassäng. Nu skall jag göra mos och fiskpinnar som barnen har beställt. Jag fick två trisslotter som grundplåt till min nya hemmastudio. Jag skall be frugan skrapa dem. Varför? jag har tur i kärlek och därför otur i spel.

Jag vill ha en G5 med PTLE och Logic Pro och en Harley Davidsson, sen är mitt liv komplett!

I väntan på detta klarar jag mig fin-fint med kärleken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vaknade sent i morse av att jag hörde änglasång! När jag öppnade mina sömngrusiga ögon såg jag tre änglar vid min säng. Efter en stunds kisande såg jag att det var min fru och mina två döttrar som stod och sjöng för mig på Fars dag. Livet är underbart! Nu har vi åkt skridskor och badat i bassäng. Nu skall jag göra mos och fiskpinnar som barnen har beställt. Jag fick två trisslotter som grundplåt till min nya hemmastudio. Jag skall be frugan skrapa dem. Varför? jag har tur i kärlek och därför otur i spel.

Jag vill ha en G5 med PTLE och Logic Pro och en Harley Davidsson, sen är mitt liv komplett!

I väntan på detta klarar jag mig fin-fint med kärleken!

oh så rörande julli-mimer.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick två trisslotter som grundplåt till min nya hemmastudio. Jag skall be frugan skrapa dem. Varför? jag har tur i kärlek och därför otur i spel.

hmmm. Lite jobbigt att du tycker att du har tur i kärlek och att hon har otur i kärlek och tur i spel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...