Tilly Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 Finns det långa sådana? Typ på 10 meter eller något? Alltså från grafikkortet i datorn, till tv:n så man kan se på film. Behöver typ, en på 10 meter, plus ljudkablar så långa, rca kablar. Finns det? Blir bilden sämre ju längre kabeln är?
VacUm Postat 8 november 2005 Postat 8 november 2005 (redigerat) Har du SVHS-utgång? Är säker på att det finns kablage som räcker 10 meter eller mer.. men jag löste det på ett riktigt fult sätt här hemma: Kapade min korta svhskabel, lindade ihop dom båda isolerade tåtarna och skruvade i en sockerbit och jordenflätan i en annan. Tog en av mina miljarders rcakablar och kapade, surrade fast signaltåten mot dom jag lindat ihop och jorden mot jorden. Vips har jag en kompositsignal som jag trycker in i TVn. Duger för mig. En videofil skulle säkert utfärdat dödsstraff på lösningen men vafan: Simpsons ser tillräckligt bra ut ändå. edit: Det lustiga var att när jag i hifibutiken frågade efter en konverter mellan svhs och komposit så hävdade gubbjäkeln att man var tvungen att ha en aktiv dosa för tusentals kronor för att det skulle fungera. Men så googlade jag lite på hur signalerna förhöll sig och testade.. Vet inte om det är skadligt för tvn eller gfxkortet men det har funkat hos mig i ett halvår snart. Redigerat 8 november 2005 av VacUm
musik (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) Hej! Svaret på dina fem frågor är: 1) Aaa 2) Aaa 3) Aaa 4) Aaa 5) Aaa Hoppas du är nöjd med svaret. 😆 :musik Redigerat 9 november 2005 av musik
Tilly Postat 9 november 2005 Trådstartare Postat 9 november 2005 (redigerat) Ah okej så det går iallafall? Bilden blir inte sämre? Nån som vet vart man kan köpa? 😆 Redigerat 9 november 2005 av Roha
D Vibe Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) En videofil skulle säkert utfärdat dödsstraff på lösningen men vafan: Simpsons ser tillräckligt bra ut ändå. 😛 Finns det sådana?! 😆 Redigerat 9 november 2005 av D Vibe
Gote Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 En videofil skulle säkert utfärdat dödsstraff på lösningen men vafan: Simpsons ser tillräckligt bra ut ändå. 😛 Finns det sådana?! 😆 De finns. Brukar sluta på .mpeg eller .wmv.
D Vibe Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 En videofil skulle säkert utfärdat dödsstraff på lösningen men vafan: Simpsons ser tillräckligt bra ut ändå. 🙂 Finns det sådana?! 😆 De finns. Brukar sluta på .mpeg eller .wmv. 😆 ... kan dessa utfärda dödstraff? Nu jävlar ska jag ta bort dem från datorn innan de dödar mig! 😛
VacUm Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 En videofil skulle säkert utfärdat dödsstraff på lösningen men vafan: Simpsons ser tillräckligt bra ut ändå. 🙂 Finns det sådana?! 😆 De finns. Brukar sluta på .mpeg eller .wmv. 😱 ... kan dessa utfärda dödstraff? Nu jävlar ska jag ta bort dem från datorn innan de dödar mig! 😛 Lool! Ni vet vad jag menar. Akta så ni inte får datavirus dessutom. 😆
musik (oregistrerad) Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Hej! Roha, jag svarade ju "Aaa" även på fråga fem, alltså blir bilden sämre ju längre sladden är, men om du märker det är en annan tia. Det är knappt mätbart. 😆 wild west show//:musik
Bebopkeys Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 När jag körde filmer från datorn till tv hade jag 15 meter svideo och ljudkabel. Kablarna köpte jag på en vanlig radio/tv-affär.
lavrell Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 En videofil skulle säkert utfärdat dödsstraff på lösningen men vafan: Simpsons ser tillräckligt bra ut ändå. 🙂 Finns det sådana?! 🙂 De finns. Brukar sluta på .mpeg eller .wmv. haha fan va fyndigt! 🙁🙁🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.