Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har idag fått Digidesigns nyhetsbrev. Enligt detta är nu version 7 tillgänglig för köp i bl a Sverige! Gäller dock inte M-powered, de får hålla sig ett tag till. HD- och LE-användare - shoppa loss!

Postat
M-powered 7 är gratis för alla M-powered ägare, de får dock inga pluggar gratis som LE och HD användare får!

Jäklar va bittert! Jag som satt och funderade på att slå till...

Hur är det om man köper M-powered sen när det kommer till sverige då. Får man med samma pluggar som i LE?

Är det nån annan skillnad mellan Le och M-p annars?

Är mkt sugen på att börja köra Protools och har funderat på M-box2 men eftersom det snackas en hel del skit om den så tvekar man ju.

M-Audio FireWire 18/14 verkar ju gött... Har man adat oxå!

Nån som kör på det? Hur funkar det?

Postat

Nu reder vi detta!

Vad jag menade var att de extra pluggar som LE och HD användare "får" gratis, när de KÖPER sin 7 uppgradering, ej medföljer till M-powered (eftersom 7:an för dem är gratis). M-powered har funnits så pass kort tid att det nog hade kännts märkligt om 7:an hade varit en betaluppgradering.

Alla pluggar som normalt sett finns med M-powered samt LE är identiska. Det är endast ljudkorten som skiljer sig åt.

Det är MAO inget problem.

Var jag tydlig?

Fredrik Svensson

Karlstad

Postat

Förlåt min okunskap, men hur går jag tillväga för att ladda ner uppdateringen (7:an)?

Har varit inne på m-audios hemsida och sökt, lika så på digidesigns hemsida, men där hänvisar man bara till m-audios hemsida (vad jag kan se).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.