Jump to content
Annons

Access all areas


Thimmie

Recommended Posts

Annons

näe, hade inte möjligheten att ta ledigt från jobbet så det kändes lite surt.. du får jättegärna rapportera här om vad som sades så jag kan känna mej extra miserabel om det framkommer att jag missat något intressant!

sonys svenska vd ska väl (om jag minns rätt från hemsidan) prata om framtiden för musikindustrin osv från deras perspektiv..skulle vara jäkligt intressant att höra vad han har att komma med.

och så får vi ju inte gömma öppningstalaren 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore kul att gå dit ikväll och kolla på Kaahs nya grupp Swedish Love Story, men frågan är om det kommer vara snorfullt med folk så man typ inte kommer in.....? Någon som vet hur det varit igår?

Redigerat av Pellesnusk
Link to comment
Dela på andra sajter

force_fEd//

Du missa inget speciellt. Per Sundin (vd SonyBMG) gjorde ett uselt seminarie. Han satte sig själv i klistret hela tiden när frågan om p2p kom upp. Men BD's snack var bra.

Pellesnusk//

Jag såg inte en enda konsert på AAA. Jag och två kollegor var i förrgår på en pub med Howlin' Pelle och Vigilante. Vi drack vitlöksshots och sedan var vi på Debaser. Där var det tre punkband - hahaha så kasst! 😕

Så kan det gå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...